Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-40v nainen, ottaisitko n.samanikäisen ensimmäisellä kierroksella olevan miehen?

Vierailija
12.03.2016 |

Perusteluja myös.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nimenomaan ensimmäisellä kierroksella olevan haluaisin. Mielestäni pitkät seurustelusuhteet tai lapset eivät automaattisesti tarkoita sitä, että olisi jotenkin enemmän elettyä elämää takana kuin muilla. Varmasti kaikilta kierroksilta löytyy sekä pöntössä kasvaneita että laajan ajattelumaailman omaavia, hyvin eri tavoin hankittuna.

Vierailija
42/51 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin. :) Olen vasta 32, mutta kyllä, ottaisin ikäiseni miehen joka on ensimmäisellä kierroksella. Tuskin tuo asia tulisi muuttumaan mitenkään 35-40-vuotiaana jos vieläkin olen sinkkumarkkinoilla. Olen itsekin vasta ensimmäisellä kierroksella.. siihen on omat syynsä. Harmittaa muuten, että tämän ikäisiä naisia jotka eivät ole koskaan seurustelleet pidetään jotenkin viallisina. :/

Korjaan: siis ei kelpaa jo perheen omaava mies.

Luulin, että termi "ensimmäisellä kierroksella" tarkoittaa, että ollaan vasta etsimässä ensimmäistä vakavaa suhdetta. Väärikäsitys siis.

Ei kelpaa lapsia omaava mies, koska itselläni ei ole lapsia, enkä niitä myöskään halua.

Tottakai voisin tehdä poikkeuksen, jos mies on suorastaan täydellinen minulle, mutta aika epätodennäköistä, että niin  täydellinen mies tulisi kohdalleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

äiti33 kirjoitti:

No, itse olen "vasta" 33v ja lapset alakoulussa. Omaa aikaakin riittää, kun lapset ovat paljon myös toisella vanhemmallaan. Olen tässä vuosien aikana tutustellut sekä lapsettomiin miehiin että isukkeihin, ja olen huomannut, että he, joilla valmiiksi on lapsia, ovat huomattavasti kypsempiä ja osaavat suhtautua omiin lapsiini luontevammin ja kivemmin. Lapsettomat miehet taas ovat minun kokemukseni mukaan todella vaativia ja itsekkäitä, yhden käytöksestä ja jutuista tuli mieleen jopa teini-ikäinen vaatimuksineen ja mielenpahoituksineen(treffit peruuntuivat lapsen sairauden takia:)) Eli minun mielestä perheelliset miehet ovat hotimpia, en enään tapaile ekalla kirroksella olevia.

Miten 33-vuotiaalla voi olla alakouluikäisiä lapsia? Mikä on koulutustaustasi ja ammattisi?

En ole tuo, mutta minulla oli 33 v alakouluikäisiä lapsia. Olen maisteri, mies tohtori. Ja ennen lasten saantia olin ollut jo pari vuotta koulutustani vastaavassa työssä ja olin valmistunut.

En ole ihan vakuuttunut sinun koulutustaustastasi, jos et ymmärrä eroa keskimääräisten lastensaanti-ikien ja yksittäisten ihmisten välillä.

Vierailija
44/51 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

äiti33 kirjoitti:

No, itse olen "vasta" 33v ja lapset alakoulussa. Omaa aikaakin riittää, kun lapset ovat paljon myös toisella vanhemmallaan. Olen tässä vuosien aikana tutustellut sekä lapsettomiin miehiin että isukkeihin, ja olen huomannut, että he, joilla valmiiksi on lapsia, ovat huomattavasti kypsempiä ja osaavat suhtautua omiin lapsiini luontevammin ja kivemmin. Lapsettomat miehet taas ovat minun kokemukseni mukaan todella vaativia ja itsekkäitä, yhden käytöksestä ja jutuista tuli mieleen jopa teini-ikäinen vaatimuksineen ja mielenpahoituksineen(treffit peruuntuivat lapsen sairauden takia:)) Eli minun mielestä perheelliset miehet ovat hotimpia, en enään tapaile ekalla kirroksella olevia.

Miten 33-vuotiaalla voi olla alakouluikäisiä lapsia? Mikä on koulutustaustasi ja ammattisi?

Ei ole kumpaakaan. Ja "enää" kirjoitetaan (ja lausutaan myös) enää. Ei " enään ".

Vierailija
45/51 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä, jos ei vain ole löytänyt sopivaa, ei se tee miehestä automaattisesti huonoa. Omasta mielestäni parempi että on ekalla kierroksella, kuin että ois molemmilla lapsia edellisestä suhteesta.

En ota itse asiaan kantaa, mutta jos 35-vuotias mies ei ole 'vain löytänyt sopivaa', niin kuulostaa kyllä sellaiselta tyypiltä, että ihan varmasti minäkään en olisi sopiva. Jos ihmisellä on ollut aikaa vapaana seurustella  ja ylipäätään elää aikuiselämää rapiat parikymmentä vuotta, eikä vaan löydy sopivaa, vika on päässä, ei naisten sopimattomuudessa.

Vierailija
46/51 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensimmäisellä kierroksella oleva lisääntymishaluinen sivistynyt ja akateemisesti koulutettu (humanisti) päihteetön ja työtön 50v. mies. Kolmekymppiset lapsettomat kiinnostavat.

Vierailija
47/51 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä, jos ei vain ole löytänyt sopivaa, ei se tee miehestä automaattisesti huonoa. Omasta mielestäni parempi että on ekalla kierroksella, kuin että ois molemmilla lapsia edellisestä suhteesta.

En ota itse asiaan kantaa, mutta jos 35-vuotias mies ei ole 'vain löytänyt sopivaa', niin kuulostaa kyllä sellaiselta tyypiltä, että ihan varmasti minäkään en olisi sopiva. Jos ihmisellä on ollut aikaa vapaana seurustella  ja ylipäätään elää aikuiselämää rapiat parikymmentä vuotta, eikä vaan löydy sopivaa, vika on päässä, ei naisten sopimattomuudessa.

Ei vaan pitkäkestoinen yksipuolinen rakkaus petolliseen lunttuun,joka "you keep hanging on " eikä lopulta pitänyt kiinni lupauksistaan.

Vierailija
48/51 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin koska olen itsekin vasta ensimmäisellä kierroksella. Lapsia en tosin suostu tekemään, mulla on kaksi kissaa, ne riittäköön. N38.

Vierailija
49/51 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös hyvin mahdollista, että kaikki eivät käytä vapaata aikaansa stereotypioiden perässä juoksemiseen.

Vierailija
50/51 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan pitkäkestoinen yksipuolinen rakkaus petolliseen lunttuun,joka "you keep hanging on " eikä lopulta pitänyt kiinni lupauksistaan.

Kuulostat ikävältä kumppaniehdokkaalta itsekin. Petollisuus on väärin, mutta mikä saa ihmisen roikkumaan yksipuolisessa rakkaussuhteessa? Epätoivo? Mikä? Nimittely on lapsellista, vaikka toinen olisi tehnyt mitä. En minä ainakaan huolisi miestä joka haukkuu exäänsä.

Vierailija
51/51 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up