Oon raskaana ja söin tietämättäni kylmäsavulohta! :(
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks siinä voileipäkakussa ole myös majoneesia..? Majoneesissa on lähes aina raakaa kananmunaa jota ei myöskään saa syödä.
Mä en ymmärrä mistä tämä raaka kananmuna kielto on niin monen päähän hypännyt. Thl ei pidä raskaana olevilla raakaa munaa riskinä. Eikä syytäkään, koska salmonella ei ole sen vaarallisempi raskaana kuin muutenkaan. Kyllä mulle löysät kananmunat ja majoneesi on maistunut raskausaikana.
Listerian riski on ap tosi tosi pieni. Turha sitä nyt on stressata.
Laittakaa nyt linkki missä virastossa (suomalaisessa) kielletään raaka muna!
Niinpä, sillähän se lapsikin on alulle laitettu, heh heh :DDD
Kyllä kylmäsavulohi on raakaa kalaa. Se on raakana suolattu ja savun maku saadaan siihen viileällä leppäsavulla. Näin itse tehden ainakin.
Kylmäsavulohi ei ole kypsää, sillä sitä ei kuumenneta missään valmistuksen vaiheessa.
Älä huolestu. 90-luvun alussa se ei ollut kiellettyä.
Get a fucking life. Sun mutsis todnäk joi kahvia ja söi graavilohta kun odotti, varmaan otti joka yömyssyn silloin tällöin. Söi normaalisti. Ja hyvin meni.
Sun isoäitis poltti tupakkaa, tai ainakin hengitti sitä koko ajan sisäilmassa, eikä ollut kuullutkaan, että sumppia tai silakkaa ei sais syödä. Oli iloinen, että oli ruokaa.
Ei se sun solujakauma mikskään mee, paitsi että kasvaa sun pelkohormonien ansiosta samanlaiseksi neurootikoksi kuin äitinsäkin.
kyllä. kuolee heti