Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIIS KUVITELKAA, mun yks kaveri ei ole koskaan

Vierailija
18.02.2006 |

ottanut suihin! Se on seurustellut kolmen jätkän kans ja tämän nykyisen kans jo vuoden verran, eikä siis ole kertaakaan ottanut suihin.

Kuulemma se on jo ajatuksena niin iljettävää... Onko ihan normaalia vai onko tällasia naisia enemmänkin? Ei ehkä ole ihme että aiemmat suhteet on kaatunut, ihme että nykyinen on noinkin kauan pysynyt...

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olisi mielenkiintoista tietää, että te naiset, jotka ette sitä suostu tekemään, tai teette, mutta ette mielellänne:

' oletteko muutenkin tiukkapipoisia, niuhoja?

' Nautitteko seksistä, saatteko vaivatta orgasmin?

Minä en ota suihin. Syy on se, että en pidä suuseksistä, en antavana enkä ottavana osapuolena. En anna myöskään panna perseeseen, se on exit only. Vastaukset:

*Teen vain sellaisia juttuja, joista molemmat nauttivat, sillä en halua menettää kovaa seksihaluani inhon tunteisiin tai vaivautuneisuuteen tai tunteeseen siitä, että joutuu tekemään jotain vasten tahtoaan.

* Nautin seksistä todella paljon. Rakastelemme useita tunteja päivässä ja saan yleensä kolmesta neljään orgasmia päivässä. Ja haluan joka päivä seksiä. Mieheni saa myöskin useita orgasmeja päivässä.

* Mieheni sanoo, että hän haluaa vaalia voimakasta seksuaalisuuttani eikä missään tapauksessa halua kikkailuilla tai turhilla seksimausteilla heikentää sitä. Ja elämä kanssani ja rakastelu tuntikausia molempien nauttiessa on kuulemma parasta mitä hän on koskaan kokenut. Ei siihen tarvita kuulemma suuseksiä tai peppupanoja.

Vierailija
42/50 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleekin se tuntuu jotenkin vastenmieliseltä, mutta miehen iloksi joskus sitä teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Mieheni sanoo, että hän haluaa vaalia voimakasta seksuaalisuuttani eikä missään tapauksessa halua kikkailuilla tai turhilla seksimausteilla heikentää sitä. Ja elämä kanssani ja rakastelu tuntikausia molempien nauttiessa on kuulemma parasta mitä hän on koskaan kokenut. Ei siihen tarvita kuulemma suuseksiä tai peppupanoja.

[/quote]

Vierailija
44/50 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vain tunnu hyvältä minusta. Nautin seksistä muuten ja saan aina orgasmin tai montakin todella helposti.

Vierailija
45/50 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvältä sun mielestä?

Vierailija
46/50 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen järkevä ihminen tietää että suhde ei ole pelkkää seksiä eikä pelkän seksin varassa. Mutta seksi on iso osa suhdetta. Nykyaikana kun on nääs naisillakin lupa nauttia. ;)

Mitä alentavaa suihinotossa on? Sillä lailla annetaan nautintoa. Minä tykkään ottaa suihin koska tiedän sen tuntuvan ihanalta ja se kiihottaa minua kun mies kiihottuu entistä enemmän. Aivan kuin itse seksikin--> nautinnon tuottamista. Tietysti tykkään myös kun multa otetaan ' suihin' .

Ja vaikka pidänkin suihinottamisesta, en ole kuitenkaan koskaan ottanut loppuun asti. Ja syynä se että silloin jäisi itse yhdyntä kokematta. Miehelläni herkkä peenis.. ;)

Ja mä en todellakaan tajua mitä teiniys liittyy suihinottoon? Ennemminkin aikuisuus pitäisi liittyä suihinottoon. Tietää mitä tekee ja mitä aiheuttaa. ;)

Mä kyllä säälin tiukkapipojen ukkoja. Raukat..

Ja nämä ' pussaan samalla suulla lapsia..' -jutut. Tietääkseni ne lapset tulee sieltä samasta kolosta mihin se peenis jyystää. :D Ei kannata koko naisellisuutta menettää äitiyden myötä.

Vierailija
47/50 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että KUVITELKAA, mä en oo koskaan ottanu suihin.

Toinen vakava suhde menossa ja paineita siihen suuntaan ei ole, sillä miestä ei kiehdo suihinotto. Edellisessä liitossa (suhteessa) asia vähän painoi minua, sillä tiesin miehen ehkä haluavan sitä vaikkei sitä koskaan vaatinutkaan.

Vierailija
48/50 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yksinkertaisesti voi nauttia kumminakaan pävin suuseksistä. n 15 & huuliherpeksistä VOI tarttua sukupuolielimimiin (ja päinvastoin). En halua ottaa selvää kuulunko (tai mieheni) tuohon 15%.

Vierailija
49/50 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex on nyt ex...niinpä niin

Vierailija
50/50 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä,että laitetaan eläviä matoja suuhun ja ommellaan suu kiinni..sekun on heistä ihanaa,eikä voi tajuta miksi muut ei siitä nauti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi