Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIIS KUVITELKAA, mun yks kaveri ei ole koskaan

Vierailija
18.02.2006 |

ottanut suihin! Se on seurustellut kolmen jätkän kans ja tämän nykyisen kans jo vuoden verran, eikä siis ole kertaakaan ottanut suihin.

Kuulemma se on jo ajatuksena niin iljettävää... Onko ihan normaalia vai onko tällasia naisia enemmänkin? Ei ehkä ole ihme että aiemmat suhteet on kaatunut, ihme että nykyinen on noinkin kauan pysynyt...

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua niin kauheasti kiinnosta kavereiden eikä muidenkaan sänkypuuhat mutta eikö tämän palstan tarkoitus ole anonyymisti keskustella itseä askarruttavasta tai ihmetyttävästä aiheesta?Ap lähtee nyt nukkumaan ( nukun muuten loistavasti yöni, kiitos kysymästä!) ja toivottelee öitä kaikille palstailijoille, riippumatta siitä otatko suihin vai et ;)

Vierailija
22/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin vain jonkun edellisen kysymystä.

25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisinhan voinut ottaa tämän aiheen fiksumminkin esille eli " G:Otatko suihin vai et?" Tyhmä minä kun en heti tajunnut...

Vierailija
24/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on juuri se paikka, jossa voi anonyymisti, hävyttömästi ja avoimesti kauhistella kaikkea maan ja taivaan välillä. Kunhan ei kukaan tunnista jutun kirjoittajaa, saati kohdetta. Älkää nyt olko ihmiset noin tympeitä!

Vierailija
25/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekemättä jättämisiä

Vierailija
26/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielestään se oli kammottava ajatus. Sieltähän tulee ulos myös PISSA. En kehdannut sanoa siinä vaiheessa, että olen joskus itsekkin syyllistynyt moiseen likaisuuteen.

Vierailija
27/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mieheni sitä pyydäkkään.. itse kyllä saan suuseksiä ja mieheni nauttii sen antamisesta tosi paljon! ehkä minäkin vielä joskus uskallan..

Vierailija
28/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo minäkään ottanut suihin.7 vuotta ollaan oltu yhdessä.eipä oo mies sitä kyllä koskaan pyytänytkään.itse kyllä haluaa antaa minulle suuseksiä aina silloin tällöin. sitä en ole minä pyytänyt,ja minä itse tykkään enemmän ihan " perinteisestä tavasta" ,mutta mies haluaa joskus,ja kyllä sekin minulle käy:) ei kaikkien parisuhde ole niin pienestä kiinni,että kaatuisi suihinoton puutteeseen:) seksiä harrastetaan muuten kuitenkin ihan tarpeeksi molempien mielestä,varsinkin nyt kun on " vauvahanke" menossa;) siinäkin mielessä suihinotto olisi " turhaa" , menis " vauvansiemenet" ihan hukkaan:D

Vierailija
29/50 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu suihinotto

Vierailija
30/50 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ota suihin.

Vierailija
31/50 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

harva multa on saanut imettyä mällit alle puolessa tunnissa.

pääasia, että pillun kanssa ei pihtailla.

Vierailija
32/50 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin oksettavaa imeskellä toisen kusivehkeitä!!

Meillä ei tuollaista harrasteta.

Vierailija
33/50 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalin parisuhteeseen.

Vierailija
34/50 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... itsekkään en ottanu muutamaan ekakuukauteen ja sanoinki miehelleni etten tykkää moisesta!.... eikä hän sitä vaatinu!

... tämä jyrkkä ei johtui vaan siittä etten ollu ikinä " uskaltanu" kunnolla maistaa ;).... kerran hiprakassa innostuin kokeileen ja mies oli aivan haltioissaan... ja ohjas mua, et mikä tuntuu hyvältä... nykysiltään sitä harrastetaan säännöllisen epäsäännöllisesti... silloin ku siltä tuntuu...

... mut ymmärrän senkin et kaikki ei sitä halua.. miehetkään... esim. ite en niin tykkää et mua nuollaan... sormihommat on taas tooosi jees ja kaikki muukin ;D

Vierailija
35/50 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri joka ei KOSKAAN ole antanut panna itseään peppuun. Vaikka on 35. Tää tuli ilmi kun mentiin pullonpyöritystä.

Vierailija
36/50 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ukkojensa nuoleskelijat ovat säälittäviä reppanoita, jotka pelkäävät, etteivät onnistu muka pitämään ukkoaan uskollisena muuten, kuin antamalla alentaa ja halventaa itseään. Surkeita kynnysmattoja!

Vierailija
37/50 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ottanut suihin! Se on seurustellut kolmen jätkän kans ja tämän nykyisen kans jo vuoden verran, eikä siis ole kertaakaan ottanut suihin.

Kuulemma se on jo ajatuksena niin iljettävää... Onko ihan normaalia vai onko tällasia naisia enemmänkin? Ei ehkä ole ihme että aiemmat suhteet on kaatunut, ihme että nykyinen on noinkin kauan pysynyt...

Vierailija
38/50 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun miessuhteissa ole kehumista jos ne on suihinottojen varassa! Hyvän ja onnellisen parisuhteen perusta on jossain ihan muissa asioissa kuin mitä vällyjen välissä tapahtuu. Oletko kuullut sellaisista asioista kuin rakkaus, luottamus, kumppanuus, kunnioitus..? Jos et, niin jatka vain samalla linjalla suihinottavana kynnysmattona.

Vierailija
39/50 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämämme on virkeetä ja antoisaa. Ap. lla on vielä kasvamista että ymmärtää parisuhteen perusasian. Tai sitten hän on porvoosta.

Vierailija
40/50 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et rupee opettelee nopeesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan