Avauduin pienistä rinnoistani hyvälle ystävälleni
ja tuli entistä pahempi olo sillä lohdutti sanoilla että jos ei nainen kelpaa pienirintaisena miehelle on miehessä vikaa. Vähän jäi katkera sivumaku pilkkaamisesta sillä ystävälläni on itsellään kuppikoko G eli mikäs hän on vähätellä kun ei ymmärrä minkälaista on kun ei kelpaa miehille pienitintaisena. Tiedän että oma syy kun avauduin väärälle tyypille mutta ongelma on itselleni suuri eikä se vähättelemällä parane :-/.
Kommentit (24)
Ja 21 vielä jatkaa. Sinä et ap tiedä, millaista on olla kävelevät tissit, joten ehkä et osaa olla kovin empaattinen sinäkään kaverillesi.
Ap ei siis halua kertoa, mitä tuollaisessa tilanteessa pitäisi sanoa. Osaako joku muu valaista asiaa?
miksi pitää arvottaa itseään jonkun toisen sanomisen mukaan?
päätä että sun rinnat on hienot sellaisena kuin ne on ja lopeta sitten ko. asian miettimnen.
G-kuppisena itse en osaa pitää rintoja minään hienona juttuna. Niillä olen saanut koko ikäni paljon ei-toivottua huomiota, joten olen oppinut pitämään rintoja tuijottavia tai niitä kommentoivia miehiä rasittavina idiootteina. Ei niin, etteikö omakin mies olisi niistä kiinnostunut, mutta ei sentään tutustuessa niistä kommentoinut, ennen kuin päästiin lähempään tuttavuuteen.
Mutta tosiaan, jos on saanut 'nauttia' seksuaalisesta kommentoinnista ym teini-ikäisestä asti, tajuaa, ettei siinä ole mitään hienoa. Eikä niissä mänteissä, jotka kommentoivat toisen fyysistä olemusta.