Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei helvata en kestä tätä kaverin kämppää

ahdistunut
12.03.2016 |

Tää on hänen uusi asunto. Ja täällä on verestä ja käytetyistä kumeista lähtien kaikki lattialla. Likaset tiskit altaassa ja joka paikassa. Lattialla valehtelematta nilkan korkeuteen asti muruja ja muuta paskaa.
pölyä ja ruoantähteitä lattiasta kattoon.
ei ole tiskiharjaa eikä tiskiainetta ei ainakaan näy missään.

Olen erittäin pölyallerginen joten miten voisin kohteliaasti sanoa että en voi yöpyä täällä ihan oikeasti - mä tukehdun. Keuhkoja pistää jo tässä vaiheessa. Ja täällä on vaan yksi patja lattialla ja seki on täynnä muruja ja ties mitä lie paskaa. Ja siinä ois tarkotus nukkua.

En osannut odottaa tätä koska en ole käynyt aikasemmin tässä uudessa kämpässä.
ihmistä itteesä ei tunnu häiritsevän vaikka astmaatikko onkin.

Ja muutenkin mua ällöttää olla täällä oikeasti et voi astua mihinkää ku ei lattiaa näy.

Apuva!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen vieraassa kaupungissa täällä en tunne ketään ja ei ole varaa hotelliin.

-ap

Vierailija
2/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hotelliin. En yöpyis minäkään liassa. Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii kotiin!

Vierailija
4/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaveri aina noin sotkuinen? Jos ei, niin voihan sitä vaikka siivota yhdessä. Voi olla, ettei itsekään tiedä mistä alottaisi. Ja minulla oli ainakin kerran ihan hirveän huono vaihe elämässä, eikä siivoaminen kiinnostanut lainkaan. Kaverit sanoivat silloin suoraan, että nyt tulevat mun kanssa siivoomaan, koska ihminen ei voi moisen pas*an keskellä asua. Havahduin ongelmaan itse vasta siinä kohtaa, eikä ollenkaan loukannut moinen ilmoitus. Oli lopulta ihan kiva päivä, kun siivottiin kera "siivousjuomien". :)

Vierailija
5/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi kotiin. Olen bussien varassa ja rahat bussilippuun tulee huomenna vasta tilille.

todella ikävä tilanne sen kannalta että kaverini tiesi että olen allerginen ja vielä tänä aaamuna viestitteli että on juuri siivoamassa.

Vaihtoehdoksi jää siis että etsin täältä toisen yöpaikan tai tukehdun tänne.

On kai liikaa olettaa ettei joudu yöpymään ydinräjähdyksen keskellä.

-ap

Vierailija
6/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaveri aina noin sotkuinen? Jos ei, niin voihan sitä vaikka siivota yhdessä. Voi olla, ettei itsekään tiedä mistä alottaisi. Ja minulla oli ainakin kerran ihan hirveän huono vaihe elämässä, eikä siivoaminen kiinnostanut lainkaan. Kaverit sanoivat silloin suoraan, että nyt tulevat mun kanssa siivoomaan, koska ihminen ei voi moisen pas*an keskellä asua. Havahduin ongelmaan itse vasta siinä kohtaa, eikä ollenkaan loukannut moinen ilmoitus. Oli lopulta ihan kiva päivä, kun siivottiin kera "siivousjuomien". :)

Olen hänen entistä kämppää käynyt hänen kanssaan siivoamassa aina. Opetin hänelle kuinka siivotaan ja sen jälkeen oli ihan siisti kämppä.

En nyt tiedä onko takapakkia tullut mutta aamulla hän mulle juurikin viestitti että siivoaa ennenkuin tulen.

en tiedä olisi edes voinut käytetyt kumit laittaa roskiin

-ap

Vierailija
7/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että virität lakanasta riippumaton jolloin et joudu kosketuksiin paskalattian tai patjan kanssa.

Vierailija
8/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan puhtaita lakanoitakaan. Hyih sentään.

Vierailija
9/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hänen entistä kämppää käynyt hänen kanssaan siivoamassa aina. Opetin hänelle kuinka siivotaan ja sen jälkeen oli ihan siisti kämppä.

En nyt tiedä onko takapakkia tullut mutta aamulla hän mulle juurikin viestitti että siivoaa ennenkuin tulen.

en tiedä olisi edes voinut käytetyt kumit laittaa roskiin

-ap

No ehdota, että autat. Ainakin saisi illan kulumaan jollain järkevällä tavalla. Ja kauppaankin ehtii hakemaan mahdollisesti puuttuvia halvempia siivoustarvikkeita. Vaikka onhan toi tympeetä, jos toinen aina tarvitsee apua ihan yksinkertaiseen asiaan (itse opin kerrasta). Toisaalta on todella palkitsevaa, kun siivoaa oikein likaista kämppää ja näkee heti työnsä tulokset. 

5

Vierailija
10/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole puhtaita lakanoita eikä vittu edes pyyhettä ole mulle sano että ei tarvii ottaa mukaan. Paskanmarjat.

-ap

Vierailija
11/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viel ehtii kauppaa hakemaan rättejä roskapussuja, jätesäkkejä, pesuaineita, tiskiharjan jne.. kumikäsineet ja hengityssuojaimen avaa ikkunat ja sanot nyt taas opetan pitämään kämpän siistinä! Stemppiä!

Vierailija
12/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa?

Vierailija
13/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kutsuu kaverin kylään jos kämppä on tyyliä Intian Ganges-joki? En ymmärrä.

Vierailija
14/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No viel ehtii kauppaa hakemaan rättejä roskapussuja, jätesäkkejä, pesuaineita, tiskiharjan jne.. kumikäsineet ja hengityssuojaimen avaa ikkunat ja sanot nyt taas opetan pitämään kämpän siistinä! Stemppiä!

+

Käsittääkseni hän kirjoitti edellä ettei ole varaa edes bussilippuun tällä hetkellä.

Vierailija
15/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä kaverin sotkuinen kämppä -aloituksia tehtailee? Ihme teemaviikko tuntuu olevan täällä...

Vierailija
16/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häippäisisin ulos ovesta kun kaveri on käymässä vessassa.

Vierailija
17/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai se on perkele sanoa että ruvetaas siivoomaa. Mutta mä en niitä siivousvälineitä maksa.

ja mun mielestä kyllä paska mäihä että oon lomalla ja tuun kyläilemää ni saa heti alkaa siivoomaa.

huhuh.

-ap

Vierailija
18/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vintille kanahäkkikomeroon nukkumaan. Vie patja ulos, pudistele paskat pois ja sitten nukut vaatteet päällä ja takki peittona.

Vierailija
19/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs rahoja ap:n tilille tulee sunnuntaina? Typerä aloitus.

Vierailija
20/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on "lomalla" ja kaverin pitäisi passata. Hohhoijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme