Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei päästä mua gynelle

Vierailija
12.03.2016 |

Selittää, että se on perverssiä ja naiset nauttivat siitä kun rönkitään eri vehkeillä. Miten olette salanneet mieheltänne gynekäynnin vai jätittekö menemättä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh. Minkä ikäinen sinä olet kun tarvit miehen hyväksynnän?

Vierailija
2/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21v. Ap

Vierailija
4/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pönttö ja sadistinen  äijä sulla, jos kuvittelee että se kaivaminen  saa aikaan nautinnon huokauksia .Ehdota ett menee urologille eturauhas tutkimukseen ja kysy no nautitko ? 

menet ja sillä sipuli , miksi siitä miehelle pitäisi kertoa . Käydäänhän sitä nuorenakin salaa vanhemmilta , ainakin minä kävin.

Jos joskus alat odottaa lasta niin kutsuuko mies jonkun itseoppineen poppakätilön hoitamaan synnytyksen ym.

Vierailija
5/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on mennä kun en syöpäänkään halua kuolla. 

Vierailija
6/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas miesystävä sinulla. Jos ajatusmaailma on tuo niin en päivääkään katselisi moista sikaa. Kertoo tuo nimittäin ajatusmaailmasta muutenkin.

Mieheltä ei todellakaan kysellä mitään lupia lääkärikäynneille eikä yhtään millekään muullekaan normaalille elämiselle. Ilmoittaa voi että käy lääkärissä mutta miehellä ei todellakaan ole sellaiseen mitään sanavaltaa kuin korkeintaan jossain irakissa ja syyriassa.

Vierailija
7/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö no mä vaan meen gynelle ja sit kun olen siellä käynyt saatan mainita että kävin ronkittavana. En kysele mieheltäni lupaa mihinkään.

Onko miehes joku muslimi:D

Vierailija
8/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydätkö mieheltä aina lupaa lääkärissä käymiseen? Ja mistä mies on saanut tuollaisen käsityksen? 

Meillä mies kysyi mielenkiinnosta, mitä gynellä tehdään. Kerroin sitten esim. papa-kokeesta. Mies oli tyytyväinen, ettei itse joudu moiseen osallistumaan. Kuullosti kuulemma melkein kidutukselta. :D

Vierailija
9/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö no mä vaan meen gynelle ja sit kun olen siellä käynyt saatan mainita että kävin ronkittavana. En kysele mieheltäni lupaa mihinkään.

On mutta ei se liity tähän mitenkään. Ap

Vierailija
10/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan se juuri liittyy, että on muslimi.En ole ikinä kuullut että suomalainen mies olisi kieltänyt gynekologilla käynnin.

Vierailija
11/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on kyllä provo mutta... En minä ainakaan kenellekään etukäteen kerro jos gynelle menen tai varsinkaan lupaa pyydä omasta terveydestäni huolehtimiseen. Toiseksi pitää ihmisellä olla päässä vikaa jos yhdistää lääkärissä käyntiin jotain seksuaalista.

Vierailija
12/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkälainen mies antaa vieraan ronklata vaimonsa pillua?! Huhhuh.. Jotain itsekunnioitusta ihmiset! Mun vaimo ei TODELLAKAAN mene toisen miehen käsiteltäväksi! Kyllä mä ne papilloomat itse löydän kun päivittäin siellä tongin.

Vierailija
13/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaikka epäilen provoksi.

Entäs jos miehellä on piilevä sukupuolitauti, ja pelkää tartuttaneensa sinutkin ja gynekäynnin (mahd. testien) paljastavan sen.

Vierailija
14/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai pikemminkin minkämaalainen?

Vierailija
15/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, paljastuit kun islam-foobikko viiksesi tulivat esiin

Vierailija
16/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta ihan varmasti liittyy! Kulttuuri ja uskontohan sen sanelevat, että kaikki naiset huoraavat ja esittelevät mielellään alapäätään miehille (lääkärille). Kohta oksennan... En ihan tosissaan ymmärrä, miten voit olla sellaisen miehen kanssa!

Vierailija
17/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidatkos myös ne ja paljon vakavammat sairaudet?

Vierailija
18/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoidatkos myös ne ja paljon vakavammat sairaudet?

Hyi kuppainen koko kylän polkupyörä rasvatukka! Älä koske muhun! Älä edes kirjoita samalla palstalla, pelkään että sun paskat tarttuu muhun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan