Miksi olette täällä vaikka ulkona paistaa aurinko?
Kommentit (34)
Ainahan se paistaa. Nyt ei näy kyllä ollenkaan pilvien takaa.
Koska mulle aurinko ei ole syy ulkoilla, ulkoilen kyllä päivittäin muutenkin sen kaksi tuntia, melkein kelissä kuin kelissä.
Pitää syödä, siivota ja pyykätä vaikka aurinko paistaakin. Ts. ensin työt ja sitten huvit (= lenkille nauttimaan upeasta kevätsäästä).
Minä vietän tänään lepopäivää. Tänään on sapatti. Jumala sanoi pyhittäkää lepopäivä.
Seitsemäs päivä on lepopäivä, tämä on yksi kymmenestä käskystä, joita ei ole kumottu. Seitsemäs päivä on lauantai eikä sunnuntai. Kuka meni muuttamaan Jumalan käskyn? Katolinen kirkko siirsi päivän, tehdäkseen eron juutalaisiin. Millä oikeudella? Ei Jumala ole missään kohdin sellaista käskenyt tekemään, ei kymmentä käskyä ole missään kumottu.
(Tästä asiasta ei kuitenkaan ole syytä tehdä pelastuskysymystä, suurin osa ei tätä asiaa edes tiedä että sunnuntaita ei Jumala ole pyhittänyt, se on ihan tavallinen päivä.)
Olen tässä monena vuonna huomannut että ihmiset ryhtyvät aina kevään korvilla tavattoman aggressiivisiksi, siksi en välitä mennä tuonne ihmisten ilmoille. Ihmiset ovat kuin talviunilta heränneet ampiaiset.
Ulkosuomalaisten blogeista oon muuten lukenut, että siellä tuntevat hirveissä helteissäkin huonoa (vissiin sisäänrakennettua )omaatuntoa siitä, kun hirmuhelteillä eivät ulos mene.
Tulin just töistä. Katson Englannin Valioliigaa ja juon olutta :D
Olimme ulkona kolme tuntia, nyt sapuskaa tekee. Ihanaa kun kevät tulee ja aurinko ihan parasta. Ei kun kuha uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkosuomalaisten blogeista oon muuten lukenut, että siellä tuntevat hirveissä helteissäkin huonoa (vissiin sisäänrakennettua )omaatuntoa siitä, kun hirmuhelteillä eivät ulos mene.
:D
Voi kun pääsis kalaan, mä söisin tuoretta kalaa kaks kertaa viikossa...
Oltiin aamupäivällä 1.5 h metsässä, kohta lähdetään vielä käymään puistossa. Koko päivää ei ulkona kuitenkaan voi olla (tai no jos olisi oma piha, sitten viitsisi :)
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
No söin lounasta ja odottelen nyt, että se vähän sulaa, niin voin lähteä salille.