Mitä mieltä ihan oikeasti olette? Onko Peteriä olemassa?
Itse ensin uskoin tuohon Axlin Peter tapaukseen. Mutta nyt olen kovasti alkanut epäilemään onko koko Peteriä olemassa.
Kommentit (34)
Usta juttu olisi yhtä ällö onpa tyyppiä tai ei, koska silloin Axl luottaisi kuristusjälkiä tuottaneeseen kaveriin enemmän kuin oikeuslaitokseen.
Vierailija kirjoitti:
On. Yhtävarmasti kuin joulupukki.
tai aktiivisuusrannekkeeseen liitetty kamera.
Taitaa olla ura ohi? En haluaisi omaa ohjelmaani juontamaan. Ja (aidoille)turvapaikanhakijoillekin varmaan ikävää, kun muutenkin leimataan kaikki.
Vastaavaa stooria voisi syntyä esim. repimällä joitakin totuuden palasia jostakusta hahmosta ja lisäämällä "vähän" extraa päälle. Sen sitten ujuttaa omaan tarinaansa.
Tyhmät ja epäluotettavat naiset tuhosi Peterin ja Axelin urat. He olivat molemmat vain uhreja.
Just. Uskoo ken tahtoo. Minä en.
tainnut akseli saada itselleen hyvää runkkailu matskua ja nyt sitten selitellään.
Ensiksi uskoin tuota tarinoitsijaa mutta taitaa olla huijari koko mies
Joo, en usko että tämä Piidör on oikea. Hätäpäissä tekaistu "pelastus". Ällöttävää miten hän laittaa naisten syyksi koko homman, ja kuinka hänet paljastanut nainen haluaa vain pahaa axlille kun eihän se nyt niin vakavaa oo jos vähän runkkumateriaalia kuvaa toisen herkimmästä hetkestä... Mitäs Axl olisi mieltä jos saisi kuulla että joku naisista olisi kuvannut hänestä " turvallisuuden vuoksi" seksivideon..? Tai hänen siskosta/äidistä/parhaasta kaverista.
Tai edesmennyt koomikko Peter Sellers.
Ei ole mitään merkitystä millään peterillä tässä jutussa.
Sepäs vasta olis eri vänkää, jos niistä runkkuvideoista löytyis joku alaikäinen tyttö.
Molemmat vaihtoehdot ovat axlille yhtä paskoja:
- peter on olemassa ja axlin mentori on tuomittu raiskaaja
- peteriä ei ole olemassa ja axl keksi jutun
Jollei tutkiva journalisti pysty jäljittämään tätä Axlin mentorina tominutta ja Peterille tapahtunutta tarinaa, niin tuskin häntä on ollut olemassa.
Outoa, kun kukaan Peterin tuntenut/tiennyt Axelin ystävä ei tule häntä puolustamaan? Tai joku Peterin ystävä kertomaan totuutta Axelin väritetystä kertomuksesta/ Axelin valheesta? Joku tietää aina.