Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla kasvoturvotus aamuisin? :(

Vierailija
12.03.2016 |

Joskus ihan säikähtää, kun katsoo peiliin :D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu huonosta nestetasapainosta.

Vierailija
2/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko alkoholilla osuutta asiaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Ajattelin kysyä täällä samaa. Mistä ihneestä järkky turvotus johtuu? Heti herättyäni menen suihkuun ja suihkutan kasvojaniki kylmällä vedellä. Turvotus on silti suihkunkin jälkeen kammottava. Siis sitä on huultenkin ympärillä niin paljon että näyttää kuin olisin ottanut kunnolla täyteaineita huuliin ja koko naamaan. Kasvot tuntuvat jopa vähän puutuneilta, etenkin huulten ympäriltä koska puhuminen on yhtä mongerrusta aamuisin. Turvotuksen päälle ei voi alkaa meikkaamaankaan, tai muuten näyttää aivan hirveältä. Turvotus on hävinnyt kokonaan vasta iltapäivällä. :( Ei auta vaikka puhdistaisi meikit illalla hyvin tai nukkuisi selällään.

N27

Vierailija
4/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli myös mutta kun aloin juoda vettä 1,5-2 litraa tasaisesti päivän aikana niin hävisi. Silmäpussit myös.

Oli helpotus kun töissä pitää näyttää edustavalta eikä tarvitse enää pakkeloida tuntia aamuisin.

Vierailija
5/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suola?

Vierailija
6/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan juo alkoholia lainkaan. Todella raskas olo kasvolla. Mutta sitten ajan kanssa menee, kun herää ja touhuilee :(

AP.

Vierailija
7/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on aamuturvotusta, ainakin silmäluomissa! Juuri tänäkin aamuna kirosin kuinka kamalalta se näyttää. Olen kuin eri ihminen, enkä hyvässä mielessä. :( On varmaakin jotain perinnöllistä, koska äidilläni on sama vaiva.

Vierailija
8/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö banaania niin lähtee aineenvaihdunta toimimaan pikavauhtia.

Vierailija
9/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Olen ajatellut, että se johtuisi mahallaan nukkumisesta. Ei ainakaan omalla kohdallani alkoholista tai vähäisestä veden juomisesta. Kyllä se laskeutuu, pesen kasvoni viileällä vedellä ja aamupalan jälkeen näytän jo ihan ihmiseltä.

Vierailija
10/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kasvot ja sormet turvoksissa aamulla, jos olen syönyt pari vehnäsämpylää edellisenä iltana.

Vierailija
11/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan kauhean näköinen aamuisin.

Vierailija
12/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olisi parasta nukkua selällään. Tämä on tietysti vaikea kontrolloida nukkuessaan, että missä asennossa yön viettää. Mutta kasvot alaspäin kerää nestettä kasvoihin. 

Mutta onko tuo nyt sitten suuri ongelma, jos heti kohta häivyttyy?

Vierailija
13/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhanen? Sen vajaatoiminta siis. Voisiko olla syynä? En kyllä muista vaikuttaako se aamuturvotukseen, ehkä enemmänkin ympäri vuorokauden...

Vierailija
14/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli yhteenaikaan aamuisin yläluomet silmissä niin turvoksissa, että hyvä kun sai silmät auki.  Itestään se sitten aikojen saatossa loppui, se turvotus. Nukuin kyllä silloin todella huonosti ja ehkä turvotus johtui siitä. Mutta nyt yhtena aamuna kun hetäsin silmät tuntuivat taas raskaikta ja kun katsoin peiliin, oli koko naama turvoksissa. Syytä en tiedä, mutta yleensä sen olen huomannut,että jos olen syönyt illalla vaikka pitsaa, aamulla on naama turvoksissa. Ehkä se on suola joka sen tekee. Nestekiertoon joka tapauksessa liittyy. 

Vierailija
15/15 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suola ja vehnä ehdottomasti pahimpia turvottajia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi