Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä tekee aina oharit

Vierailija
12.03.2016 |

Minä ja hyvä ystäväni sovimme vähän väliä tapaamisia esim. kahviloissa, joskus olisi tarkoitus mennä yhdessä shoppailemaan tai mennä toistemme luokse lounaalle. Asumme lähellä toisiamme ja olisi mukavaa käydä vaikka yhdessä koirien kanssa lenkillä.

Hassua on se, että yleensä aloitteentekijä on aina hän. Hän hehkuttaa, kuinka ihanaa on minua tavata ja kuinka hauskaa meillä tuleekaan olemaan, mutta loppujen lopuksi kaikki menee aina samalla tavalla. Minä seison ostoskeskuksessa sovitulla paikalla ja hän ei saavu paikalle. Odottelen kymmenisen minuuttia ja soitan tai laitan tekstarin, ei vastaa. On ollut viimeksi paikalla Whatsappissa muutama tunti sitten. Odotan vielä toiset kymmenisen minuuttia ja lähden kotiin, koska tiedän, ettei hän ole tulossa.

Yleensä vastaus tulee seuraavana aamuna, vaikka hän on lukenut viestini jo illalla. Ei mitään viittausta eilisiin ohareihin, jos kysyn ystävällisesti, että miksei hän päässyt paikalle tai olisiko mahdollista sopia uusi aika kun eilinen ei sopinut, hän lukee viestin ja poistuu paikalta Whatsappista. Hän saattaa laittaa jonkun välinpitämättömän viestin, kuten "oli sittenkin jotain muuta". Just. Tosi kiva.

Jos olemme sopineet, että tapaamme tietyllä polulla, kun lähdemme viemään koiria ulos, hän ei lähes koskaan ilmaannu. Joskus hän sanoo tulevansa hakemaan minua meiltä ja saattaa vaikka puolen tunnin kuluttua sovitusta tapaamisesta ilmoittaa, että en pääsekään, tuli muuta.

Olen liian kiltti lopettaakseni tämän ystävän tapaamisen kokonaan. Aina kun näemme toisemme, meillä on todella hauskaa. Hän on yksi pitkäaikaisimmista ystävistäni ja hän ymmärtää minua. Kun olemme sopineet tapaamisesta, oletusarvoni on kuitenkin aina se, ettei hän ole tulossa, ja minusta tuntuu pahalta odotella häntä, kun ei hän kuitenkaan saavu. Tämä sama juttu tapahtui tänään, hän ilmoitti 15 minuuttia sovitun tapaamisajan jälkeen, että ei sittenkään pääse. Yritin kysyä, että voidaanko sopia uusi aika, mutta hän ei enää vastannut.

Onko minulla muuta mahdollisuutta, kuin lopettaa tällaisten tapaamisten sopiminen hänen kanssaan? Ja mistä tällainen käytös saattaa johtua, kun kuitenkin itse tahtoo aina tavata minua? Vai olenko minä vain sinisilmäinen urpo...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju vuodelta 2016.

Mitä vaikka onkin? Näitä ihmisiä on ihan vielä vuonna 2018. Sovitaan että nähdään ensi viikolla.  Mitään ei kuulu. Perutaan tapaamiset kun ei jaksakkaan, koskaan ei ehdoteta itse mitään vaan odotellaan että toinen järkkää. Jätetään tulematta juhliin tai illanistujaisiin ilmoittamatta mitään ja emäntä odottelee pannu kuumana. On näitä kuspäitä mutta onneksi seuransa saa jokainen valita itse. Parit oharit niin kolmansia ei enää tule kun deletoi ystävistä.

Vierailija
42/44 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap tiukkana ja lopetat ottamasta vastaan tuollaisia ohukaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä juttu ohukaisista on??????????

Vierailija
44/44 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyttä tuo ei ole. Parempi yksinkin kuin seurassa johon ei voi luottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi