Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Li Andersson kysyi Sipilältä omistuksia. "Neiti" Sipilä loukkaantui

Vierailija
11.03.2016 |

Kepussa on Rehnin lisäksi toinenkin neiti joka alkaa nakella niskojaan kun kysymys on epämiellyttävä ja johon ei halua vastata.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016031121252920_uu.shtml

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Li on tyypillinen muiden rahoilla loisiva vasuri. Suuta on kuin varikselka persettä, mutta euroakaan ei ole koskaan tienannut yhteiseen kassaan, ainoastaan syönyt sieltä. Suu vaahdossa kuitenkin arvostelee sitä kansanosaa joka työllään hänenkin köörinsä ruokkii.

Luetelkaas tänne vasemmistolaisina tai demareina tunnettuja työnantajia ja yrittäjiä. Siis niitä jotka veroillaan maksaa sekä Lin että Sipilän palkan. Mun isä tai naapuri ei tälle listalle kelpaa.

Ymmärrät ehkä, että hyvinvointia rakentavat yhdessä sekä työnantajat että työntekijät? Vasemmistolaisia on enemmän työntekijöiden puolella. Kummatkin osapuolet pyrkivät ajamaan omaa etuaan, mikä on luonnollista ja hyväksyttävää. Pointtini siis on, että eivät ne työnantajatkaan tulostaan voi yksin, ilman työntekijöitä tehdä. Molemmat tarvitsevat toisiaan.

Minä ymmärrän mutta esim tuo Li ei todellakaan näytä ymmärtävän.

Vierailija
22/28 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi idioottien kehto 2016 kirjoitti:

Kysymys: kuinka helvetin tyhmä pitää ihmisen olla, että pitää jotain pankin täysin normaalia rahastosijoitukseen verrattavaa sijoitustuotetta veronkiertona?

Vastaus: Vasemmistoliiton kannattaja tai edustaja

Entä pitääkö vasuri omia tupakan- ja kaljanhakureissujaan Tallinnaan veronkiertona? Tuskinpa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Li itse taas duunamassa sissikampanjaansa av-palstalla. Niin läpinäkyvää.

Vihervasssari tietysti tekee tämän ilmaiseksi suomen suurimmalla keskustelupalstalla.

Eikö tästä jo puhuttu aikaisemminkin, Li?

Mitä tuolle Lille on tapahtunut lapsena, mikä hänen taustansa on, miksi hän on noin katkera ja täynnä vihaa?

Vierailija
24/28 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks jollakin menny kalikat tunteisiin?

Vierailija
25/28 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai Rehti-Juha mielellään omistuksistaan puhu kun on järkännyt niin ettei tarvi miljoonaomaisuudestaan veroja maksella..tiiättehän tään kepulaisen suoraselkäisyyden ja kristillisen tasajaon? Ensteksi mulle niin paljon kuin tarvin ja haluan ja verottajalle maksan jos jaksan. Takinkääntäjä-Putlerinkamu-Ollista nyt ei viitsi edes puhua. Miten nää keput kestää epärehellisyyttään edes itse?

Kyllä Suomessa on tasajako viety jo aivan liian pitkälle. Nyt on aika muuttaa jakoa enemmän siihen suuntaan, että se joka tienaa, saa pitää enemmän rahoistaan itse.

Joku kohtuus kerjätessäkin!

Vierailija
26/28 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks jollakin menny kalikat tunteisiin?

Vasureilla menee aina, ja sitten ne uhkailee väkivallalla.

Vierailija
27/28 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Li itse taas duunamassa sissikampanjaansa av-palstalla. Niin läpinäkyvää.

Vihervasssari tietysti tekee tämän ilmaiseksi suomen suurimmalla keskustelupalstalla.

Eikö tästä jo puhuttu aikaisemminkin, Li?

Näinpä. Kenestäkään muista poliitikoista ei  kirjoiteta edes yhteensä niin paljon palstalle , kuin tästä Anderssonista, ja aina vielä ihailevaan sävyyn. Kuinka tyhmänä Li ja muut vassarit ihmisiä oikein pitävät?

Vierailija
28/28 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun kirjoittajien anti: Yhyy Li yhyy.