Seisooko yli 40-vuotiailla miehillä enää?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Meidän 44v ukon vehje tippu kesällä laiturille. Yritin sitä pelastaa, mutta lokki pentele oli nopeempi. Äkkiä ne ukot uuden vehkeen kasvattaa. Nyt se on jo 18cm, eli entistä ehompi.
Muista pelastusliivit päälle ensi kesänä 🌞
Rakastajani on 61v seisoo ihan takuulla kuin nuorella kossilla. Ihanampaa ja naista kunnioittavampaa rakastajaa en voisi kuvitellakaan,on fiksu,ymmärtäväinen,oppivainen (kyllä,MINUSTA voi oppia,ollaan tunnettu vasta puolisen vuotta), aivan perfekt!
Innolla odotan, milloin lakkaisi seisomasta. Omat halut hiipuivat jo vuosia sitten. Molemmilla ikää n. 55 v.
Ei seiso kysyjän (=laardiperse) seurassa, muuten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä.
Oma mies täyttää pian 50v. ja ihan on tavis ja hyvin toimii kaikki.
Näiden 25 yhteisen vuoden aikana on kerran sanonut minun vonkaamiseen ei kun oli jo unessa ja tosi väsynyt. Kerran kesti pari minuuttia ennenkuin innostui kunnolla.
Ja on vielä niinkin ihana tapaus että minun orkkuni kiihottaa miestä joten orkku on takuuvarma :)
Olet ällöttävä.
Ketä kiinnostaa jonkun aseksuaalin noubadin väninä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei seiso enää. Penis putoaa kuin sisiliskon häntä siinä n. 35-45 välillä.
Ei hitto, kiitos, että siiderit purskahti nenästä tässä ravintolassa ruoka-annosta odotellessa...:D
Nyt vain tarjoilijalle selittämään syytä käytökseesi 😊
Ei lähiön siiderivalaan tarvitse mitään selittää.
Oma mies 65, toimii takuuvarmasti...
Seisoo tuuman pätkissä, ja saa sisään kenkälusikalla.
Ei sentää noin vanhoilla seiso, sormipeliä on vaan tarjolla;)
Jep, jos elät näin vanhaksi tämäkin jännittävä asia selviää sinulle.
T hyvin tyydytetty aviovaimo 50+
Tämän laardiperseen 61v. miehellä seisoo.
50 kohta ikää ja tatin hakkaaminen vaan kiihtyy. Pillia pitäsi saada koko ajan. Eikö tämä koskaan hellitä.
Seisoo. Ei vaan enää muista mitä sillä pitäisi tehdä.
Voi olla ainakin vielä 30-40 vuotta hauskanpitoa edessä....
Kannattaa pitää mies kohtuullisessa kunnossa.
Jos ylipainoa on niin paljon ettei omaa vehjettä näe, voi ennuste olla surullisempi.
Tai jos joutuu syömään lääkkeitä.
Mun ukolta putosi just 41 vuotta täytettyään. Yritti piilotella asiaa, mutta löytyi likapyykistä kalsarien lahkeesta. Laitoin biojätteeseen.
Otin asian puheeksi varovasti, ja nyt on päästy tästä yli. Uutta odotellaan, mutta mulle on ihan sama vaikkei tuliskaan. Miehelle tuntuu olevan iso asia, pyysi 42-vuotislahjaksi sinkkipillereitä, jos se siitä sitten.
Voi olla, että riippuu seisotuksen kohteestakin...
Ei se niin hyvin kun nuorena. Testolääkitystä pitäis ottaa. Ihme ettei sitä saa ilman reseptiä. Teston puute masentaa ja vie värin elämästä.
Kyllä seisoo. Sen verran on kokemusta ja kavereilta kuultu, että nelikymppisenä on kaikki ihan ok. Enpä ole ongelmista tuon ikäisellä (vaikka röökais jne.) kuullut. Sen sijaan selkeä lasku alkaa tulla 50+. Ei romahdusta, mutta heikompaa ja saattaa lopahtaa jne.
Nyt vain tarjoilijalle selittämään syytä käytökseesi 😊