Kuinka kauan sinulla kesti kasvattaa hiusväri kokonaan pois?
Kommentit (11)
Hiukset on hieman yli rintsikkarajan. Ja 3v olen nyt ollut värjäämättä, enää pari senttiä latvoissa värjättyä hiusta. Ens kampaamokerralla lähtee sitten nekin. Eikä ikinä enää väriä päähän, 15v värjäsin tukkaa enkä edes tajunnut, miten upea ja vivahteikas tämä oma hiusväri on.
Hiukset kasvaa noin sentin kuussa. Laske siitä.
Minulla on pitkähkö polkkatukka,jota blondasin 15 vuotta.Oma väri on vaalean kuparinpunainen ja mietinkin, miksi ihmeessä olen halunnut piilottaa sen!Kaksi ja puoli vuotta meni.Jossain vaiheessa laitoin oman värin tapaisen kevytvärin.Nyt on niin ihanan terveet ja kiiltävät hiukset!Urakka vaati kyllä pitkäjänteisyyttä.
Pitkä tukka ja nyt kaksi vuotta olen ollut värjäämättä kestovärillä. Oma väri on aika vaalea ja värjätty tukka oli ihan tumma, joten kontrastin ollessa pahimmillaan (omaa väriä n. 5cm) värjäsin vaaleanruskealla sävytteellä. Haalistui nopeaa ja tasoitti värjäyshalut siedettävälle tasolle. Sen jälkeen olen ollut värjäämättä, oma väri ulottuu nyt olkapäille. Nopeuttaakseni prosessia olen leikannut n. 40cm latvoista (apua kun kuulostaa paljolta) ja hiukset ovat hieman lyhyemmät entä yleensä ovat olleet.. veikkaan, että vuoden päästä saan huoletta pätkästä loputkin värjätyistä latvoista. Vielä ei uskalla, sillä tykkään pitkistä hiuksista ja näyttävät nyt lähinnä liukuvärjätyltä.. aika hyvältä :)
Olkapäille, lopetin värjäämisen syyskuussa ja nyt on oma.
8 jarkaa että nyt oli onneksi muodissa liukuväri, joten pistin raitoja ja annoin vaan kasvaa. Harva uskoi että se tyviväri oli mun oma väri, luulivat että tarkoituksella värjätty.
Muutama vuosi siinä meni, hiukset oli keskipitkät. Värjäsin kampaajalla hiukset suht lähelle omaa hiussävyä, niin ei se kasvatusprosessi edes erityisemmin ärsyttänyt.
1,5 vuotta kesti kasvattaa ja leikata värjätty pois. Viimeisin väri oli melko lähellä omaa väriä (tosin luulin oman värin olevan paljon vaaleampi kuin mitä se onkaan). Pituus vaihteli tuona aikana lapaluun yläreunasta vyötärön alle.
Niin ja värjäsitkö lähelle omaa väriä ennen kasvattamisen aloittamista?