elän jossain mielikuvitusmaailmassani
Mun ihanne-elämä ja oikea elämä eroaa aika paljon toisistaan. Mulla on sellasia mielikuvia, joissa mulla on esim. hyvä poikaystävä ja seksielämä, opiskelua, kavereita. Todellisuudessa olen kotona suurimmaksi osaksi yksin ja palstailen, en juuri mene minnekään ellei ole pakko. Olen tavallaan ihan tyytyväinen näin, ja ikäänkuin turvassa. Välillä vaan sitä herää todellisuuteen, kuten eilen, kun kaveri pitkästä aikaa soitti ja mulla ei ole mitään kuulumisia. En ole edes tajunnut, että korvaan todellisuutta tällaisilla lohduttavilla pienillä kuvitelmilla.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Itse syvennyn kirjoihin niin, että kestää välillä hetki palautua. Minulla on vielä kaksi lasta, ja unohdan heidät ja koko minuuteni lukiessa.
Minulle käy myös noin, samastun kirjan tapahtumiin täysin ja alan kuvitella elämäni sellaiseksi
Onpas aloitukseni saanut huomiota :) Ei ehkä ihme, että palstalla pyörii samanlaisia haaveilijoita.
Katsoin New Girl -sarjaa yksi päivä, ne jaksot joissa on Megan Fox. Hän on suuri idolini ja samastuin aika paljon hänen esittämäänsä henkilöön sarjassa. Nyt kun on mennyt muutama päivä, olen saanut jo vähän etäisyyttä.
Yleensä koetan välttää liian ajatuksia herättäviä elokuvia ja kirjoja, että niihin eläytyminen ei ole mulle liian raskasta. Katselen enimmäkseen komedioita, niissä ei yleensä ole mitään kovin vaikuttavaa.
Eilen tapasin yhtä ihmistä, vaikka ei ollut pakko. Huomasin, että oli vähän vaikea kommunikoida. Pystyin siihen kyllä, mutta vähän epäluontevasti. Huomenna aion myös nähdä ehkä yhtä uutta tuttavaa... jännittää. Olen kuitenkin sitä mieltä, että täytyy yrittää olla yhteydessä oikean maailman kanssa, vaikka se ei mukavalta aina aluksi tunnukaan. Todellisuus on kuitenkin oikeasti oikeaa elämää kaikkine haittapuolineen.
Nro 20 jatkaa vielä, että mieheni ehti kohdella minua aika huonosti parin vuoden ajan (oli henkistä ja joskus fyysistäkin väkivaltaa), ennen kuin syvennyin tähän mielikuvitusmaailmaan.
Ehkä tämä onkin siis terve keino päästä eroon miehestä - asteittainen vieroitusprosessi. Näin toivon.
- Onko muita samoin kokeneita?