mikä on pieni palkka????
eilen kerrottiin televisiossa että 1600 e/kk on myyjän huippuliksa käteen, minä saan 2400 e/kk käteen ja minut on esim täällä teilattu aina pienipalkkaiseksi joten oikeasti mikä siis on naiselle pieni palkka, minä en ikinä eläisi tuolla 1600 e:lla
Kommentit (9)
Minä saan käteen 2800. Brutto on 4500. Eli verot kyllä tässä tulot
Mä saan 1500käteen kuussa,pieni palkkainen olen,luulisin että ap ei ole pieni palkkaisten ryhmään kuuluva..
Ja tiukille menee mutta pärjään vaikka on kolme lastakin
mun brutto 3600 e ja käteen 2400 e, olen itse kuvitellut ovevani keskituloinen
Muistakaa vielä lisätä työaikanne, nimittäin kaikki eivät tee täyttä päivää. Oletan toki, että nuo mainitut tulot ovat kokoaikaisesta työstä (?).
Brutto 2400, käteen jää joku 1700-1800.
Harmittaa tosi paljon niiden puolesta, jotka on mun lailla kouluttautunut, mutta saa vielä vähemmän. Erit. kasvatusalalla vastuuseen, työaikaan ja monissa paikoissa koulutusvaatimuksiin nähden työstä ei makseta paskaakaan, vaikka työntekijöitä tarvitaan.
Toisaalta harmittaa myös niiden puolesta joilla hyvä palkka, mutta verojen takia puolet lähtee. Kyllä työntekemisestä Suomessa rankaistaan, ihan käsittämätöntä...
mua ihmetyttää se että miksi täällä väitetään että 2400e/kk ansaitseva on pienipalkkainen, tuohan ei ole totta, tuskin täällä kommentoivat naiset kaikki ovat lääkäreitä tai juristeja. ja juu mä teen 8h päivää mutta vastaan puhelimeen tarvittessa
Minusta alle 2200 brutto on pienipalkkainen.
Se on raha joka maksetaan tehdystä työstä.