Nuori nainen pakotti uhrin sukupuoliyhteyteen ravintolan vessassa
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016031121251441_uu.shtml
Oulun käräjäoikeus on tuominnut vuonna 1994 syntyneen naisen puolen vuoden ehdolliseen vankeustuomioon pakottamisesta sukupuoliyhteyteen, kertoo Kaleva.
Oulun käräjäoikeus tuomitsi nuoren naisen puolen vuoden ehdolliseen vankeustuomioon pakottamisesta sukupuoliyhteyteen.
Kalevan mukaan teko tapahtui helmikuussa vuonna 2013. Nainen oli ahdistellut saman pöytäseurueeseen kuulunutta ihmistä ravintolan vessassa.
Oikeus katsoi Kalevan mukaan, että nainen loukkasi uhrinsa seksuaalista itsemääräämisoikeutta painaessaan uhrin seinää vasten ja pakottaessaan uhrin alistumaan seksuaalisen teon kohteeksi.
Ehdollisen vankeustuomion lisäksi nainen määrättiin korvaamaan uhrille 1800 euroa aiheuttamasta kärsimyksestä sekä kivusta ja särystä
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi olla jotain muuta sukupuolta kuin nainen tai mies.
Seksuaaliset teot aina väärin ja niihin kunnon tuomiot!
Sekopäinen teksti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekopäinen teksti.
Nää on näitä hörhöjä jotka kuvittelee, että nainen tai mies voi olla vaikka koira tai hevonen jos niin tahtoo. lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän OT mutta jos täällä on miehiä paikalla niin kertokaa mulle yks juttu. Kuinka teidät pakotetaan sukupuoliYHTEYTEEN? Ymmärrän täysin että nainen voidaan tuomita jos kourii miestä, riisuu väkisin, käy kiinni vehkeisiin, suutelee väkisin tai muutoin ahdistelee ja se on oikein tuomitakin, siitä ei ole kyse. Mutta se sukupuoliYHTEYS minua kiinnostaa? Miten miehellä seisoo jos väkisin otetaan? Eikö miehen tarvitse kiihottua että seisoo? Kysyn tätä ihan vilpittömästi, ei ole mikään vinoilu. Olen ennenkin ihmetellyt samaa asiaa.
Kuten edellä mainittu mikä tahansa fyysinen ärsyke saa aikaan erektion. Emme me miehet pysty päättämään seisooko vai ei.
Ainakin allekirjoittaneella seisoo useamman kerran päivässä ilman mitään syytä.
Sitä vain on toivottava, että menee ohi pian.
Ok. Kiitos selvityksestä. Kuten myös parille muulle asiallisesti vastanneelle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän OT mutta jos täällä on miehiä paikalla niin kertokaa mulle yks juttu. Kuinka teidät pakotetaan sukupuoliYHTEYTEEN? Ymmärrän täysin että nainen voidaan tuomita jos kourii miestä, riisuu väkisin, käy kiinni vehkeisiin, suutelee väkisin tai muutoin ahdistelee ja se on oikein tuomitakin, siitä ei ole kyse. Mutta se sukupuoliYHTEYS minua kiinnostaa? Miten miehellä seisoo jos väkisin otetaan? Eikö miehen tarvitse kiihottua että seisoo? Kysyn tätä ihan vilpittömästi, ei ole mikään vinoilu. Olen ennenkin ihmetellyt samaa asiaa.
miten naisen voi raiskata väkisin? eikö naisen pidä kostua, että voi nussia? Miksi nainen kostuu jos sitä raiskaa, halusi varmaan kuitenkin munaa? Nainen voi myös uhata aseella esim etelä arfikassa naiset aseella uhaten vie miehiltä spermaa.
Kasva sinä aikuiseksi!