Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nainen pakotti uhrin sukupuoliyhteyteen ravintolan vessassa

Vierailija
11.03.2016 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016031121251441_uu.shtml
Oulun käräjäoikeus on tuominnut vuonna 1994 syntyneen naisen puolen vuoden ehdolliseen vankeustuomioon pakottamisesta sukupuoliyhteyteen, kertoo Kaleva.

Oulun käräjäoikeus tuomitsi nuoren naisen puolen vuoden ehdolliseen vankeustuomioon pakottamisesta sukupuoliyhteyteen.

Kalevan mukaan teko tapahtui helmikuussa vuonna 2013. Nainen oli ahdistellut saman pöytäseurueeseen kuulunutta ihmistä ravintolan vessassa.

Oikeus katsoi Kalevan mukaan, että nainen loukkasi uhrinsa seksuaalista itsemääräämisoikeutta painaessaan uhrin seinää vasten ja pakottaessaan uhrin alistumaan seksuaalisen teon kohteeksi.

Ehdollisen vankeustuomion lisäksi nainen määrättiin korvaamaan uhrille 1800 euroa aiheuttamasta kärsimyksestä sekä kivusta ja särystä

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no toi pakottamisen kohde ei ollut mies! varma tieto oulusta

Vierailija
22/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeasti riitä että näistä luetaan lehdestä? Että täytyy saman aiheen uutiset kopioida aina vauvapalstallekin. Huoh.

Kyllä, nainenkin voi tehdä pahaa, hui mikä uutinen, yllättävää kerrassaan. Ja eiköhän HENKILÖ ole nainen. En tosin tiedä miksi sitä ei voi vain kirjoittaa juttuun.

Hankkikaa jotain muuta tekemistä kuin tuo iltiksen kopioiminen tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö oikeasti riitä että näistä luetaan lehdestä? Että täytyy saman aiheen uutiset kopioida aina vauvapalstallekin. Huoh.

Kyllä, nainenkin voi tehdä pahaa, hui mikä uutinen, yllättävää kerrassaan. Ja eiköhän HENKILÖ ole nainen. En tosin tiedä miksi sitä ei voi vain kirjoittaa juttuun.

Siis uutisistako ei saa keskustella ollenkaan? Haluan keskustella itse ja iltiksen foorumi ei nappaa. Miksi edes tulit tähän ketjuun, jos niin ärsyttää.

Vierailija
24/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisia on tuomittu ihan kunnon raiskauksestakin. Sekä miesten että toisten naisten raiskaamisesta.

Vierailija
25/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän OT mutta jos täällä on miehiä paikalla niin kertokaa mulle yks juttu. Kuinka teidät pakotetaan sukupuoliYHTEYTEEN? Ymmärrän täysin että nainen voidaan tuomita jos kourii miestä, riisuu väkisin, käy kiinni vehkeisiin, suutelee väkisin tai muutoin ahdistelee ja se on oikein tuomitakin, siitä ei ole kyse. Mutta se sukupuoliYHTEYS minua kiinnostaa? Miten miehellä seisoo jos väkisin otetaan? Eikö miehen tarvitse kiihottua että seisoo? Kysyn tätä ihan vilpittömästi, ei ole mikään vinoilu. Olen ennenkin ihmetellyt samaa asiaa.

miten naisen voi raiskata väkisin? eikö naisen pidä kostua, että voi nussia? Miksi nainen kostuu jos sitä raiskaa, halusi varmaan kuitenkin munaa? Nainen voi myös uhata aseella esim etelä arfikassa naiset aseella uhaten vie miehiltä spermaa.

Vierailija
26/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis uutisistako ei saa keskustella ollenkaan? Haluan keskustella itse ja iltiksen foorumi ei nappaa. Miksi edes tulit tähän ketjuun, jos niin ärsyttää.

Ei jaksa aina samaa helvetin jankkausta. Sama asia kuin että joka ikinen päivä palstalla keskusteltaisiin maidon hinnasta. Jaksaisitko kiinnostua aiheesta maidon hinta joka ikinen päivä? Aina etusivu olisi täynnä ketjuja, joissa kauhistellaan uutena asiana maidon hintaa. Sillä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa, että voiko näitä kahta asiaa verrata keskenään, kun pointtina on se iänikuinen jankkaus. Seksi seksi seksi seksi raiskaus raiskaus mamu mamu raiskaus mamu seksi seksi mamu mamu raiskaus mamu seksi seksi raiskaus raiskaus mamu seksi seksi seksi mamu raiskaus seksi. Ja tiedän että uutisessa ei ole puhuttu mitään mamuista, mutta palstalla sitäkin sanaa hoetaan loputtomiin. Kyllästyttää!!!

Vierailija
27/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän OT mutta jos täällä on miehiä paikalla niin kertokaa mulle yks juttu. Kuinka teidät pakotetaan sukupuoliYHTEYTEEN? Ymmärrän täysin että nainen voidaan tuomita jos kourii miestä, riisuu väkisin, käy kiinni vehkeisiin, suutelee väkisin tai muutoin ahdistelee ja se on oikein tuomitakin, siitä ei ole kyse. Mutta se sukupuoliYHTEYS minua kiinnostaa? Miten miehellä seisoo jos väkisin otetaan? Eikö miehen tarvitse kiihottua että seisoo? Kysyn tätä ihan vilpittömästi, ei ole mikään vinoilu. Olen ennenkin ihmetellyt samaa asiaa.

Kuten edellä mainittu mikä tahansa fyysinen ärsyke saa aikaan erektion. Emme me miehet pysty päättämään seisooko vai ei.

Ainakin allekirjoittaneella seisoo useamman kerran päivässä ilman mitään syytä.

Sitä vain on toivottava, että menee ohi pian.

Vierailija
28/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä, että miehiä on tuosta sormen työntämisestä saanut raiskaustuomion. Mikä tuossa teki asiasta lievemmän? 

Vierailija
29/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saisivat kyllä raiskata enemmänkin meitä miehiä. Saataisiin sitten sitä pillua, jos ei muuten ole sellaiseen mahdollisuuksia.

Vierailija
30/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saisivat kyllä raiskata enemmänkin meitä miehiä. Saataisiin sitten sitä pillua, jos ei muuten ole sellaiseen mahdollisuuksia.

Te ette varmasti olisi niitä 'ykkösuhreja', sori.

Vierailija
31/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi joku nainen tehdä tuollaista kun aika moni nainen kuitenkin voinee kuvitella miltä tuntuisi itse joutua raiskatuksi :/

Vierailija
32/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Femakon kirjoittama provo.

On niitä naisiakin puutteessa. Heitä saa varmaan raiskata myös?

Kyllä täytyy olla häiriintynyt ihminen joka tuollaista esittää.

Vierailija
33/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs lässytystä tää taas on? Pakottaminen sukupuoliyhteyteen?? Miksei raiskaus? Miksi lesboja hyysätään?

Vierailija
34/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs lässytystä tää taas on? Pakottaminen sukupuoliyhteyteen?? Miksei raiskaus? Miksi lesboja hyysätään?

Se oli se ns. lievä raiskaus, joka poistui vähän tuon tapauksen jälkeen rikoslaista.

Vierailija
35/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä yllättynyt, että uhri oli nainen.

Vierailija
36/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en viitsinyt edes nostaa syytettä, kun aviomieheni raiskasi minut. Mulle ei tullut mitään mustelmia eikä verta vuotavia haavoja. Kun kielto ei auttanut niin ajattelin että kun olen mahdollisimman rento niin se ei saa vaurioitettua minua.

Kuka nyt uskoisi että päällisin puoli unelmamies, uskovainenkin, raiskaisi vaimonsa? Ja vaikka uskoisi niin saisi pari sataa euroa sakkoa. Ihan turha vaiva.

Vierailija
37/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä panin kerran mun poikaystävää, kun se nukkui ja sillä oli stondis. Periaatteessa, jos tuon tekisi jollekulle, joka ei haluaisi kanssasi seksiä, se olisi raiskaus.

Ja voihan nainen vaikka panna miestä strapparilla perseeseen, ottaa väkisin suihin, tms. Jos on vahva ja isokokonen nainen ja mies joku rimpulanörtti niin ei ole kovin vaikeaa. ;D

Vierailija
38/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800 € on naurettavan vähän. Ainakin yksi nolla perään niin voitaisiin jo puhua siitä korvauksena.

Vierailija
39/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en viitsinyt edes nostaa syytettä, kun aviomieheni raiskasi minut. Mulle ei tullut mitään mustelmia eikä verta vuotavia haavoja. Kun kielto ei auttanut niin ajattelin että kun olen mahdollisimman rento niin se ei saa vaurioitettua minua.

Kuka nyt uskoisi että päällisin puoli unelmamies, uskovainenkin, raiskaisi vaimonsa? Ja vaikka uskoisi niin saisi pari sataa euroa sakkoa. Ihan turha vaiva.

Hot

Vierailija
40/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta ryhdistäydy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme