Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Refluksista tietäviä?

Vierailija
11.03.2016 |

Vatsa on todella kipeä ja tutkimukset aloitettu.Labratulokset tulevat vasta viikon päästä ja vatsan ultra ja tähystys on tulossa tulevaisuudessa.
Odottavan ajan menen nyt refluksi/ärtynyt vatsa diagnoosilla ja eilen aloitettiin taas kerran Somac 40mg.(söin 14vrk kuurin kk sitten,ei apua)

Siis ongelmaan,vatsaa polttaa tällä hetkellä koko ajan.Tai ei ehkä vatsaa,vaan rintaa.Tuntuu että ruokatorvi(?)olisi tulessa.
Otin Somacin aamulla ja vatsa rauhoittui mielestäni vähän.
No söin aamupalaksi sitten yhden soijajugurtin ja nyt poltto on taas helvetillistä.
Ruokavalio-ohjeita olen googlannut mutta haluaisin tietää onko olemassa jotain luontaistuotelääkettä tms mikä rauhoittaisi vatsaa Somacin lisäksi?
Piimää olen juonut vähäisiä määriä mutta pitäisi keksi jotain muuta kun maitotuotteet on nyt pannassa...
Oon tosi kipeä ja nyt tuntuu että kipu on levinnyt jo suolistoon.Koko vatsa on todella arkana.
Tämä on mulle ihan uusi juttu ja kaipaan nyt kovasti neuvoja. :( Miten helpotatte oloa kun kipu on pahimmillaan?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mulla just samaa ongelmaa ja tutkitaan! Kauheet poltot vatsassa kokoajan. Onko löydetty mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä