Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä en käsitä, että miten ihmiset viitsivät matkustaa.

Suomi Perkele Synnyinmaa!
11.03.2016 |

Minua ei todellakaan huvita lähteä matkalle ulkomaille, eikä edes muualle suomeen, koska täällä kotikaupungissani (melko pieni suomalainen kaupunki) on kaikki, mitä tarvitsen. Minun ei yksinkertaisesti tarvitse lähteä täältä mihinkään jos en halua ja harvoin itse asiassa olen yli 2 kilometrin päässä kotoani. Saatan pysyä useiden kuukausien ajan yhteen menoon alueella, joka on noin 2 kilometrin päässä kotoani ja viihdyn näin. Minua ei todellakaan saisi raahattua johonkin ulkomaan matkalle, kun kumminkin palaisin tänne takaisin. Mitä minä edes ulkomailla tekisin, kun en edes ulkomaan kieliä osaa (nekin vähät, mitä koulussa opin ovat jo unohtuneet), sairastuisin kuitenkin heti paikallisesta ruoasta vähintään ruokamyrkytykseen koska ulkomailla ei välitetä hygieniasta mitään ja minua ei tosiaan kiinnosta ulkomaalaisten kummallinen käytös, vieraat tavat ja omituiset paikat, jossa on koko ajan eksyksissä. Sitä paitsi en haluaisi lähteä jonnekin Afrikkaan tai Belgian Kongoon paikallisten tuijotettavaksi, sormella osoitettavaksi ja naurettavaksi. Minun sukulaiseni kerran kävi ulkomailla, ruotsissako se oli ja kertoi takaisin tultuaan, että häntä tuijotettiin, osoiteltiin sormella, pilkattiin, tönittiin ja hänelle naurettiin niin että ne paikalliset eläjät meinasivat selälleen kaatua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minullakaan ole halua käydä ulkomailla, mutta ymmärrän miksi jotkut haluavat.

Ymmärrän paljon muutakin mitä jotkut haluavat tai eivät halua, vaikka omat halut ovat erilaisia. Esimerkiksi minä halusin lapsia, mutta ymmärrän että kaikki eivät.

Vierailija
2/9 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käsitä, että miksei joku käsitä sitä, että kaikki ovat erilaisia ja haluavat eri asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh, meni ihan yli tämä.

Vierailija
4/9 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5.

Vierailija
5/9 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ha ha haa hassu (not)

Vierailija
6/9 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitään, että AP on tosissaan, ja itse asiassa tiedän pari hänen kaltaistaan henkilöä :)

Minusta taas on mukava nähdä täysin erilaisia kulttuureita. Asumme suhteellisen isossa kaupungissa Suomessa ja kyllä tämä paikka alkaa vaikuttamaan aika tylsältä, jos ei välillä pääse pois. Tokihan täällä on kaikki mitä tarvitsemme, mutta vaihtelu virkistää. Ja matkailu avartaa, ainakin kukkaroa :)

Vierailija
7/9 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat kuitenkin olla yksinäinen paikkakunnallasi?

Vierailija
8/9 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eksä ei olisi ollut ap:n kaltainen, olisin luullut provoksi. Sillä reppanalla oli muutenkin paniikkihäiriöitä ja muita ongelmia vaikka oli olevinaan niiiin kova äijä.

Vierailija
9/9 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähen parin viikon päästä Alankomaihin, muun muassa Amsterdamiin ja Eindhoveniin. Ja ei muuten varmana tuijotella ja ruoka oikein priimaa!

Ehkä jos ei tyyliin Ugandaan menisin niin olisin ripulitaudissa ja olisi riski saada malaria plus minua tuijoteltaisiin. Muttakun Eurooppa on niin kaunis historiallinen maanosa, jossa voi helposti matkustaa ilman pelkoa.