Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On ennustettu, että pahimmassa tapauksessa v. 2035

Vierailija
18.02.2006 |

suurin osa lapsista saa alkunsa keinohedelmöityksellä, koska miesten siittiöt ovat niin huonokuntoisia.

Ihanne olisi jos miehellä olisi yli 100 miljoonaa siittiötä millilitrassa, suomalaisten miesten (isien) tilanne on vielä aika hyvä, n. 80 miljoonaa siittiötä, vastaava luku esim. tanskalaisilla on 60 miljoonaa. Suomalaiset ovat kuitenkin hyvää vauhtia samassa veneessä, nuorilla on tutkittu olevan keskimäärin alle 60 miljoona siittiötä!

hedelmällisyys vaikeutuu huomattavasti, jos siittiöitä on enää alle 50 miljoonaa. Nuorten miesten, joiden äiti oli tupakoinut raskausaikana, siittiöiden määrä on surkeat 40 miljoonaa!

Tulleko meistä kaikista keinohedelmöitysmummoja??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Nuorten miesten, joiden äiti oli tupakoinut raskausaikana, siittiöiden määrä on surkeat 40 miljoonaa!

Mun anoppi poltti odotusajan puolikkaan askin päivässä ja mun miehellä on siittiöitä 16 miljoonaa, joista normaalimuotoisia ja eteenpäin liikkuvia 1%. Ei paljon naurata.

Luomulapsi olisi todellinen lottovoitto!

Vierailija
2/4 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että ei taida tulla, kun ei pojallasi oikeen oo hyvänlaatuisia siittiöitä, kiitos raskaudenaikaisen tupakointisi.

Ei oo sen jälkeen kyselly, mutta ei kyllä koskaan pahoitellutkaan tai vaikka halunnut avustaa lapsettomuushoitojen maksuissa tms.

No, mitä muuta sellaiselta vain itseään ajattelevalta ihmiseltä vois odottaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini nimittäin lopetti kun alkoi mua suunnittelemaan ja lääkäri oli ollut asiasta tyytyväinen.

Vierailija
4/4 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nuorten miesten, joiden äiti oli tupakoinut raskausaikana, siittiöiden määrä on surkeat 40 miljoonaa!

Mun anoppi poltti odotusajan puolikkaan askin päivässä ja mun miehellä on siittiöitä 16 miljoonaa, joista normaalimuotoisia ja eteenpäin liikkuvia 1%. Ei paljon naurata.

Luomulapsi olisi todellinen lottovoitto!