Hitto neuvolantäti puhui jotain ja sai mut vainoharhaseks :( (eka raskaus)
Oli rakenneultra ja täti sanoi kaikesta että hyvältä näyttää jne. Näytti sydämessä neljä kammiota ja sanoi että rakko on täynnä, aivot ja pikkuaivot kunnossa jne. Vauvan koko vastaa viikkoja eikä mitään huomauttamista. Sain kuvankin vauvan naamasta sivusta missä näkee otsan ja nenän ja leuan jne.
Sitten istuin tuolille ja täti näpytteli mittaustuloksia tms tietokoneeseen. Sanoi siinä "ohimennen" että ootkos kuullut kaikista epämuodostumista mitä on olemassa? Sanoin että mitä, onk joku vialla? Täti sanoi että ei, ei aio laittaa mua jatkotutkimuksiin, on oikein tyytyväinen tuloksiin.
Mietin että mitä nyt. Lähdin kotiin aika mietteissäni :/ Minusta se näytti ihan normaalilta vauvalta :/
Kommentit (15)
Ei ollut mielestäni kovin asiallinen kommentti, jos kerran kaikki näyttää ok:lta..
Jos sillä oli huono päivä ja päätti purkaa sen suhun.
Olisi sen kuulunut sanoa sulle jos jotain olisi näkynyt. Älä stressaa.
Neuvolatäti on ollut nukuksissa ja olisi kyllä ohjannut eteenpäin, jos jotain olisi näyttänyt olevan pielessä.
Nauttii nyt vain rauhassa raskausajasta.
öö siis mikä tässä oli se ongelma...?
Se tais olla kateellinen kun kaikki oli ok xD
Tarkottiko lie jotain sellaisia, mitä ei voi ultrassa nähdä, että tiedätkö että on mahdollista, että aina voikin olla jotain, vaikka rakenneultra tehdäänkin, ihan kaikkea ei siinä voi nähdä. Mahdollisuus kuitenkin on melko pieni, ja todennäköisesti vauvasi on ihan kunnossa. Ikävästi sanottu silti. Älä murehdi, jos kaikki näytti normaalilta, niin todennäköisesti se myös normaalia on, nykyään on tarkat laitteet ja yleensä suht osaavat käyttäjät.
Ymmärrän sua ap, olin itsekin niin herkkä raskausaikana että olisin huolestunut kovasti tuollaisesta kommentista. Olisin mennyt ultraan yksityiselle oman mielenrauhani säilyttämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sydämessä neljä kammiota? :O
Nisäkkäillä on nelilokeroinen sydän. Vasen eteinen, vasen kammio, oikea eteinen ja oikea kammio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämessä neljä kammiota? :O
Nisäkkäillä on nelilokeroinen sydän. Vasen eteinen, vasen kammio, oikea eteinen ja oikea kammio
Juuri tuotahan 8 tarkoitti :D Pitäisi olla kaksi eteistä ja kaksi kammiota, neljä kammiota olisi huolestuttavaa.
Mulle neuvolantäti totes ennen esikoisen ekaa ultraa, että "aika useinhan nää menee kesken tässä alkuvaiheessa". Sai sen kuulostamaan vähän siltä, että turhaanpa kuvittelen olevani raskaana...
Ehkä tarkoitti, että esiintyykö teidän suvussa mitään erityistä, jotta sitä voitasiin pitää silmällä :)
Itse jo tällä iällä kysyn visitko täsmentää, mitä tarkoitit tuolla?
Voi jumalauta... Tsemppiä tuleviin kuukausiin, pääs tuskin kestää. Jos siel on jotain häikkää niin on, mitään et voi vaik kuinka stressaat ja hermostut. Kaikkea ei voi hallita. Seuraavassa ultrassa kertovat, onko elinkelpoinen. Jos nyt vaan rauhottuisit.