Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen osaatko "taivuttaa kauniisti selkää" takaapäin otettaessa?

Vierailija
10.03.2016 |

Uusi naisystävä ei ymmärrä että miehen nautintoa lisää kun nainen osaa taivuttaa kauniisti selkää doggy-style asennossa. Olen yrittänyt vihjailla, painaa kädellä ja puhua asiasta mutta hän ei vain ymmärrä vaan pitää selkäänsä kuperana. Tiedän että tämä on pieni asia mutta miehen nautinnon kannalta iso asia.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä tukasta niin se toimii ja tukkakin sitten tuoksuu ihanalle pillulle ja voit haistella ja kiihotua ja sitten painat pään tyynyyn ja nostat pyllyn pystyyn niin että uppooo ja työntelet pohjaan asti!

Vierailija
42/45 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

=) tulee kyllä mieleen näitä lukiessa, et miten naamat ihmiset on kirjoittaessaan ja lukiessaan.. Vastauksis ei oo päätä ei häntää.. Mitä ihmettä tää #41 meinaa: vedä tukasta niin se tuoksuu pillulle =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sängyn vieressä peili ja pakko sanoo että kiihotan itse itseäni kun oon pylly pystyssä, selkä kaarella siinä sängyllä. Harmi vaan että miehellä on niin iso ettei ihan loppuun asti voi työntää takaapäin. :/

Tässä vaikuttaa muuten myös se, mihin suuntaan miehen muna kaartuu. Toisilla saa paremman tuntuman kun selkä on notkolla, toisilta taas kun selkä köyryssä. Voihan se ap olla että sun muna on sen mallinen että se ei tunnu hänestä hyvältä jos notkistaa selkää... Kannattaa ottaa asia ihan reilusti puheeks, sillähän se selviää.

Vierailija
44/45 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisin, mutta miehellä on sen verran iso penis, että se sattuu olla selkä taivutettuna, jos mies työntää peniksen ihan pohjaan. Ja se sattuu paljon. Edes 2-3kpl 400mg särkylääkettä ei vie sitä kipua pois ja se kipu saattaa kestää päiviä. Joten olen ihan suosiolla selkä suorana, vaikka selkä taivutettuna näyttääkin miehestä kivemmalle.

Vierailija
45/45 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

=) tulee kyllä mieleen näitä lukiessa, et miten naamat ihmiset on kirjoittaessaan ja lukiessaan.. Vastauksis ei oo päätä ei häntää.. Mitä ihmettä tää #41 meinaa: vedä tukasta niin se tuoksuu pillulle =)

Laita vähän enemmän hymiöitä homo