Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon 23-vuotias muusikko, kysy mitä vaan ;)

Mr. Misterious
10.03.2016 |

Tervetuloa kyselemään (=

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opiskelisit, jos ei musaa? Teetkö tällä hetkellä jotain muuta musiikin lisäksi?

Vierailija
22/26 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musa on parasta mitä voi tehdä ilman minkäänlaista sävelkorvaa. Senhän voi todeta vaikka YLEn äksältä.

Sehän on tietty kuuntelijan korvasta riippuva juttu, en mäkään kyllä diggaile puoliakaan mitä siltä kanavalta tulee, antaa heidän tehdä omaa juttuaan nii mä teen omaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hikinen mies kitara kädessä lavalla on noin sata kertaa kiinnostavampi kuin hikinen mies raksalla? Nimim. Kerran bändäri, aina bändäri

Kerrohan sä ! :D

Vierailija
24/26 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä opiskelisit, jos ei musaa? Teetkö tällä hetkellä jotain muuta musiikin lisäksi?

Eipä oikeen oo tullu mitään muuta mieleen tehdä ikinä. Hyvä kysymys kyllä, ehkä mä viel joku päivä muistan mikskä muuks on halunnu tulla isona :D

Vierailija
25/26 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musa on parasta mitä voi tehdä ilman minkäänlaista sävelkorvaa. Senhän voi todeta vaikka YLEn äksältä.

Meinaatko, että seksin harrastamiseen tarvitaan sävelkorvaa?  Vai meneekö musiikki parhaudessa seksin ohi?

Vierailija
26/26 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharha kirjoitti:

Mr. Misterious kirjoitti:

Vainoharha kirjoitti:

Osaatko soittaa Paranoidin?

Kyl lähtee, vaikka ilman hampaita.

Hmmm... Kyllä hampaat pitäisi olla, muuten ei voi keikalla purra lepakolta päätä irti.

Eipä Ozzykaan sitä lepakon päätä tositarkoituksella purrut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän