Mä oon 23-vuotias muusikko, kysy mitä vaan ;)
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Musa on parasta mitä voi tehdä ilman minkäänlaista sävelkorvaa. Senhän voi todeta vaikka YLEn äksältä.
Sehän on tietty kuuntelijan korvasta riippuva juttu, en mäkään kyllä diggaile puoliakaan mitä siltä kanavalta tulee, antaa heidän tehdä omaa juttuaan nii mä teen omaa :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi hikinen mies kitara kädessä lavalla on noin sata kertaa kiinnostavampi kuin hikinen mies raksalla? Nimim. Kerran bändäri, aina bändäri
Kerrohan sä ! :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä opiskelisit, jos ei musaa? Teetkö tällä hetkellä jotain muuta musiikin lisäksi?
Eipä oikeen oo tullu mitään muuta mieleen tehdä ikinä. Hyvä kysymys kyllä, ehkä mä viel joku päivä muistan mikskä muuks on halunnu tulla isona :D
Vierailija kirjoitti:
Musa on parasta mitä voi tehdä ilman minkäänlaista sävelkorvaa. Senhän voi todeta vaikka YLEn äksältä.
Meinaatko, että seksin harrastamiseen tarvitaan sävelkorvaa? Vai meneekö musiikki parhaudessa seksin ohi?
Vainoharha kirjoitti:
Mr. Misterious kirjoitti:
Vainoharha kirjoitti:
Osaatko soittaa Paranoidin?
Kyl lähtee, vaikka ilman hampaita.
Hmmm... Kyllä hampaat pitäisi olla, muuten ei voi keikalla purra lepakolta päätä irti.
Eipä Ozzykaan sitä lepakon päätä tositarkoituksella purrut.
Mitä opiskelisit, jos ei musaa? Teetkö tällä hetkellä jotain muuta musiikin lisäksi?