Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni on riippuvainen uudesta seurustelukumppanistaan?

Vierailija
10.03.2016 |

Ystäväni käytös harmittaa kovasti. Vietimme ennen paljon aikaa yhdessä. Sitten hän tapasi nykyisen seurustelukumppaninsa. Ystäväni ei nykyään "voi" luvata tapaavansa minua koskaan jos hänen seurustelukumppaninsa saattaisi pyytää häntä luokseen.

Esimerkiksi kysyin alkuviikolla ystävältä nähtäisiinkö perjantaina. Hän vastasi että hänellä ei ole sovittuna mitään ja nähdään vain. Tänään kun palasin asiaan että nähdäänkös sitten huomenna hän vastasi että "Näillä näkymin käy, mutta jos "Pekka" ottaa huomenna yhteyttä ja pyytää luokseen niin menee sitten Pekan luo(ja tässä tapauksessa näkeminen ei käy ja pitää peruuttaa lyhyellä varoitujsella).
Kerran olimme sopineet yhteisestä ravintola-illasta. Menin ystäväni luokse ja otimme siinä muutaman oluen aikeena lähteä parin tunnin päästä kaupunkiin baariin. Aloimme valmistautua lähtöön vaihtamalla vaatteita ja niin edelleen. Ystäväni sai tekstiviestin. Viesti oli Pekalta joka kysyi jos ystäväni tulisi hänen luokseen yöksi. Ystäväni totesi minulle että "Et kai loukkaannu jos menisin Pekalle yöksi - jos mennään samalla taksilla kaupunkiin niin voit mennä baariin ja minä jatkan siitä Pekalle". En sanonut mitään koska en kehdannut "riidellä" vaan olin hiljaa ja totesin että kai mä sitten kotiin menen vain. Ja ystävä tyytyväisenä lähti Pekalleen ja minä pettyneenä kotiin.

Nykyään aina jos ehdotan ystävälle tapaamista tiettynä päivänä hän sanoo "En ole sopinut siksi päiväksi mitään mutta jos Pekka sinä päivänä ottaa yhteyttä ja pyytää luokseen niin sitten pitää perua". Jostain syystä ystäväni ei pysty lupaamaan ikinä tapaamista etukäteen jos vaikka Pekka yhtäkkiä pyytäkin luokseen. En ymmärrä miksi hän ei JOSKUS voisi Pekalle sanoa että nyt ei sovi kun olen luvannut olla ystävän kanssa. Kyllä sillä Pekallakin oma elämä on ja on joskus peruuttanut ystäväni kanssa sovittua tärskyjä kun hänelle on ilmaantunut muuta. En usko asian johtuvan Pekasta itsestään millään tavalla.

Asia harmittaa koska yleensä ystävä ilmoittaa vasta samana päivänä, pahimmillaan vain tuntikin ennen, ettei sovikaan kun Pekka otti yhteyttä. Ikäänkuin hänelle olis aina pakko käydä kun Pekka kysyy. Otin 1kerran asian esiin ystävälle ja hän suuttui minulle ja totesi että hän ei nyt asialle mitään voi ja jos se minua haittaa niin ehkä minun ei kannata sitten koskaan laskea päivääni hänen varaansa tai siihen että tapaamisemme onnistuu. Ikävää minusta ylipäänsä että ystäväni näkee asian noin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla tuollaisen kaveri? Etsi parempia kavereita, välit poikki.

Vierailija
2/3 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti järkyttävää! En pystyisi edes pokerilla kuuntelemaan tuollaista pilkkaamatta! "Oletko ihan varma että voit juoda oluen? Ehkä sinun pitäisi soittaa Pekalle ja kysyä hänen mielipidettään? Ovatko alushoususi nyt varmasti Pekan lempiväriä? Entä jos hän ei pidä mustasta? Okei, mennään nyt sitten baariin, mutta jos Pekka soittaa, muistathan lopettaa hauskanpitämisen elämässä siihen paikkaan ja syöksyä hänen luokseen. Koska mitäs sitä itsekunnioituksella."

Toivottavasti Pekka on edes kunnon saalis. Rikas tai jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä