Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain yt:ssä potkut ja uuden työpaikan etsintä edessä

Vierailija
10.03.2016 |

Työurani kesti 25 vuotta ja moni asia on muuttunut työmarkkinoilla sen jälkeen enkä tiedä riittääkö hyvä cv:kään työnhaussa? Käyttääkö kukaan enää mollin sivuja vai mitä kautta ne työpaikat nykyään hankitaan? Otan kaikki vinkit vastaan kiitollisin mielin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet 25 vuotta tehnyt töitä, ansaitsisit päästä jo eläkkeelle! Mä olen tehnyt vasta 7

En ole ap mutta mä oon 45 ja tehnyt töitä jo reilusti yli 20 vuotta. Eläkkeeseen kuitenkin vielä se 20 vuotta. tälle hetkellä töissä mutta tiedä kuinka kauan töitä riittää.

Kokeneita, hyviä ja koulutettuja 50v. on paljon työttöminä. Mies sai kenkää eikä ole töitä saanut. Moni häntä nuorempi on saanut töitä. Mieheni kuitenkin paljon kokeneempi ja taitavampikuin nämä nuoret.

Nyt on valloillaan 50v. syrjintä. Ainakin näin it -alalla.

Yh neuvotteluissa kaikki oli potkitut kaikki yli 42v.

IT-ala kannattaa ammattia valitsevan nuoren kiertää kaukaa. Kukaan ei onnistu pysyttelemään ikuisesti nuorena, ja nörteillä on lyhyet työurat. Jos alalle on kuitenkin joutunut, pitää vielä töissä ollessaan olla julmetun säästeliäs, että sitten nelivitosena on työttömyysturvan lisäksi muhkeat säästöt turvana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla