Liikunnan lisääminen loppuraskaudessa (rv33)
Tähän asti olen harrastanut raskausaikana ainoastaan kävelylenkkejä ja niitäkin vasta puolen välin jälkeen raskautta kun pahoinvointi alkoi helpottamaan ja pääsin taas liikkeelle. Viime viikkojen aikana oloni on käynyt kokoajan tukalammaksi kun maha kasvaa. Luulen että vatsa painaa palleaa. Tuntuu kuin henki ei kulkisi ja makuulla on todella tukala olla toisinaan, mikään asento ei tunnu hyvältä kun tuntuu etten saa henkeä. Olen ajatellut voisiko olla apua jos lisäisin liikuntaa mutta osaako kukaan neuvoa millaista liikuntaa (uiminen ei onnistu kun uimahalli helkutin kaukana) voisin tässä kohtaa raskautta alkaa lisäämään lenkkeilyn lisäksi. Onko teillä esim. jotain hyvää kotitreeni ohjelmaa joka soveltuisi loppuraskauteen? Olen fyysisesti suht hyvä kuntoinen kuitenkin. Muutkin neuvot ovat paikallaan miten tätä tukalaa oloa saisi helpotettua. Olen huomannut etten enää pysty syömään kuin pieniä annoksia kerrallaan koska vatsaam tulee koko päiväksi järkyttävän ahdistava olo jos syön isomman annoksen.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Hae googlesta pregnancy workout, prenatal yoga tms.
Eiiiii siis youtubesta tarkoitin!
Hae googlesta pregnancy workout, prenatal yoga tms.