Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin äidiksi 39-vuotiaana, onko vanhempia paikalla

Vierailija
18.02.2006 |

Syy miksi tulin vasta silloin oli pitkä lapsettomuus, johon liittyi endometrioosi. Olisin halunnut kyllä saada ensimmäisen lapsen joskus 24-vuotiaana, mutta elämä ei kulkenut suunnitelmieni mukaan. Todennäköisesti tämä lapsi nyt jää viimeiseksi, mikäli olisin onnistunut saamaan sen 1. lapsen 24-vuotiaana, olisin tehnyt toisen siinä 30-vuotiaana. Kyllä minäkin kuvittelin, että minulla olisi tässä iässä jo vähän isommat lapset, mutta näin vain kävi, enkä voi syyttää itseäni, sillä tämä ei ollut oma valintani. Asiat vain menevät joskus näin, ja kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Onko muilla minkälaisia kokemuksia???

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen lapsi syntyi, kun olin 30-vuotias ja toinen " yllätyspaketti" , joka on nyt 1v6kk, syntyi, kun täytin 37.

Eihän siinä mitään, kun pysyisi vaan yhtä terveenä kuin tähän asti, niin hyvin menisi.

Vierailija
22/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuli elämääni vasta kun olin jo 35 täyttänyt. Sitten muutama vuosi eleltiin kahdestaan ja vasta sitten alettiin koittaa jos vaikka saatais lapsi aikaiseksi. Siihen sitten vierähti siihen tekemiseen vajaa kaks vuotta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme