Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanderpump rules Tv ohjelma

Vierailija
10.03.2016 |

Kuka seuraa? Kohta alkaa klo. 11.15.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seuraan!! :) Mä tykkään itse Tomista, siis tästä Krissen exästä. Inhoan Krisseä ja Arianaa. Stassi on ärsyttävä myös. Peter IHANA ja porukan fiksuin. Katieen en ole saanut mitään yhteyttä. James, huh huh mikä siivelläelijä Britti.

Jax on ällöttävä.

Vierailija
2/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoiko joku jakson, missä Stassi pamautti aamupalapöydässä, että hän oli kuullut kun Lisa ja Ken olivat paneskelleet aamulla sekä yöllä. Lisa punastui ja se oli minusta hauska jakso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jax luulee olevansa joku isokin kiho... vanha äijänkääppänä... Kristen taas itkee koko ajan ja haluaa huomioo, mut tykkään silti siitä eniten....

Vierailija
4/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scheana Marie on pikku hutsu. Kaunis kyllä kieltämättä. Silmät eritoten kauniit.

Se iski Brandin äijän silloin joskus vuonna 2008-2009. Sen takia Brandi ja Eddie erosi. Nyt Brandi vanha katkera. Kattokaa viimeisin plastiikkakirurgia toimenpide. Onnistunut? Menee pian Farrahin ohi.

Ihmettelen miksi Scheana on sen hieman pulskan miehen kanssa. Mimmi flirttailee kaikille miehille, joilta löytyy makkara housuista.

Vierailija
5/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa. -ap

Vierailija
6/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän päivän jakso : jax syyttää katieta pettämisestä. joo joo ja itte ei oo koskaan pettänyt

Vierailija
7/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

DRAAMA alkakoon. Joko kaikilla popparit ja sipsit esillä? ;)

Vierailija
8/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts Jaxin " nenäleikkaus " näytti pahalta

Vierailija
9/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vuonna kuvattu tää kausi ? tietääkö joku ?

Vierailija
10/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto koirakin pitää saada neitinokkava-Katien. Ei edes oma suhde kunnossa =D

Vierailija
11/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi edellisellä kaudella ärsyttää Stassi koska se ei mitään muuta enää pystyny ajattelemaan kun Jaxin ja Kristenin panoa. Monta kertaa se raivoissaan jauhoi "minun poikaystävä" vaikka ne oli eronnut jo ennen kun J&K pääty sänkyyn. Muutenkaan en ymmärrä tota noiden touhua. Kaikki pannut toisiaan jossain vaiheessa. Aika "tiivis" työyhteisö.

Vierailija
12/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä vuonna kuvattu tää kausi ? tietääkö joku ?

Näköjään samana vuonna, kun Pump-ravintola avattiin, olisko 2014 keväällä?

Vierailija
13/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tää mitä tällä hetkellä Suomessa näytetään on kesällä 2014 kuvattu. Tällä hetkellä jenkeissä pyörii 2015 kuvattu tuotantokausi. Onko joku seurannut sitä? Ihan uskomatonta, että porukka on ihan bestistä Kristenin kaa ja kääntää selkänsä Arianalle. Ja stassikin on taas kaikkien bestis.

Vierailija
14/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristen on hemmoteltu näkee selvästi

Vierailija
15/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mua nauratti se jakso kun tarjoilijat hihittelivät "rikkaille"  ja miten ne vaan riitelee. No mitä noi itse tekee? Koko Cabon reissukin oli yhtä tappelua.

Vierailija
16/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jax väittää toisia pettureiksi ja itse teki Stassille samalla tavalla :D

Vierailija
17/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxilla uusi naisystävä ja silti pettää. Lukekaa uusimmat juorut netistä. Äijä ei osaa rauhoittua vaikka ikää on jo 36. Tänä vuonna täyttää 37.

Vierailija
18/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaxilla uusi naisystävä ja silti pettää. Lukekaa uusimmat juorut netistä. Äijä ei osaa rauhoittua vaikka ikää on jo 36. Tänä vuonna täyttää 37.

minkäs ikäsiä noi toiset on ?

Vierailija
19/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stassi taitaa olla 25v? Ovat kyllä ihan aikuisia mutta käytös on kuin 15v. pahimmassa teini-iässsä ja se kertaa 100. Suuret luulot itsestään kaikilla :)

Vierailija
20/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran katsoin vahingossa ja jäin ihan koukkuun kun ei voi kun ihmetellä miten ne jaksaa veivata tuollaista elämää päivästä toiseen. Ei ole helppoa olla nuori ja kaunis kun ympärillä on valehtelevia, kieroilevia ja pettäviä ihmisiä ja itse on samanlainen paska...vaikka sitä ei tajuta tai ainakaan myönnetä paitsi silloin kun halutaan säälipisteitä ja lisää huomiota.