Olen kuvannut kaikki seksiaktini viimeisen vuoden aikana
Tuli tuosta Axl Smithin tapauksesta mieleen, että ei tämä ole uusi asia. Pidän kuvaamista fiksuna suojakeinona.
Jotkut epäilivät, että kyseessä olisi red pill -juttu. No ei ole. Tämä on tapa, jota julkkikset Yhdysvalloissa ovat tehneet vuosia. Itse kuulin tästä ensimmäistä kertaa, kun 50 Cent myönsi tekevänsä näin.
Minulla on valvontakameroista varoittavat tarrat ovissa, joten olen uskoakseni selvillä vesillä juridisesti. Tallenteet eivät taatusti vuoda verkkoon.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin välittömästi tollasen miehen, jos tollasta selviäis. En voi sietää ihmisiä, jotka kuvittelee itsellään olevan oikeuden tuollaiseen. Seksin salakuvaaminen on äärimmäisen nöyryyttävää ja julmaa. Tulee mieleen mihin muuhun tuollainen ihminen kykenee... En haluis olla missään tekemisissä.
Kyse ei ole salakuvaamisesta, kun kohde tietää, että asunnossa on kameravalvonta. Valvonnasta ei koidu kellekään mitään haittaa, joten tässä ei toimita väärin. -ap
Kannattaa katsoa ihan oikeuden ennakkoratkaisuja. Jo aikomus katsoa pesu- tai pukutiloissa kuvattua materiaalia riittää tuomioon. Vain, jos on selvä, ettei kuvausta todellakaan ole tarkoitettu katselua varten, voi välttyä syytteiltä. Esimerkiksi, jos kuvaus poistuu automaattisesti, eikä ole historiaa, että sitä otettaisiin talteen satunnaisestikaan.
Tämän perusteella aika monen suomalaisen pariskunnan makuuhuoneessa rikotaan lakia. Kyse ei ole pukuhuoneesta tai pesutilasta vaan yksityisasunnosta. Jokainen saa kotonaan kuvata vapaasti, kunhan asiaa ei salailla. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin välittömästi tollasen miehen, jos tollasta selviäis. En voi sietää ihmisiä, jotka kuvittelee itsellään olevan oikeuden tuollaiseen. Seksin salakuvaaminen on äärimmäisen nöyryyttävää ja julmaa. Tulee mieleen mihin muuhun tuollainen ihminen kykenee... En haluis olla missään tekemisissä.
Kyse ei ole salakuvaamisesta, kun kohde tietää, että asunnossa on kameravalvonta. Valvonnasta ei koidu kellekään mitään haittaa, joten tässä ei toimita väärin. -ap
Eli suakin sais kuvata missä tahansa tilanteessa, koska "valvonnasta ei koidu kellekään mitään haittaa"? Hyväksyisit täysin että sua kuvataan mikä tahansa hetki hyvänsä sun tietämättäs... Ok. No, mut muista ettei kaikki ajattele asiasta samoin.
Ei, tietämättä ei saa kuvata. Se olisi salakatselua ja väärin. Oletpa huono lukemaan. -ap
Kuvaus ei ole salakatselua. Se on salakatselua vasta jos joku aikoo katsoa tai, kun joku katsoo sitä.
Poliisikin myöntää, että kohteen tieto kameravalvonnan olemassaolosta riittää vapauttamaan salakatseluepäilyistä: http://www.mikkoniskasaari.fi/node/141 -ap
Eipä taida tarrat ovissa riittää elleivät ole sellaisia että taatusti huomaa.