Kittencamit, eläinkamerat, kissahullut hoi!
En tiedä seuraileeko moni täällä kittencameja, mutta ite oon ollut niihin melko koukussa pitkään, niin vinkkaan tännekin jos porukkaa kiinnostaa. (Ymmärrän kyllä että kaikkia ei todellakaan kiinnosta :D) Nyt ois meinaan synnytys alkanut ja kohta varmaan eka pentu ulkona! :)
Linkki: http://livestream.com/tinykittens/savina
(TinyKittens, ja sen pitäjä Shelly, pelastaa hylättyjä, raskaana olevia kissoja ja striimaa livenä synnytyksiä, jotta esim. lapset voivat nähdä millä logiikalla synnytys tapahtuu, ja jotta niin moni ei teettäisi pentuja söpöyden tmv., takia. Söpöydestä pääsee camiakin seuraamalla nauttimaan! :)
Kommentit (9)
Kiitos tästä! Empä olisi itse löytäny. :) Todella mielenkiintoista.
Eipä mitään! Mulle nää on ollu tosi mielenkiintoista seurattavaa, suosittelen myös Foster Dad Johnin Livestreamia - siellä ei nähdä livesynnytystä, mutta kissanpentuja ja emoja kyllä! :)
Jokainen pelastettu kissa tuo omat haasteensa, esim. tällä hetkellä synnyttävä Sable on villi, joten Shelly toimii vähän "etäisemmin" nyt kuin kesyjen emojen synnytyksen aikana, mutta auttaa kyllä jos tulee tarvetta.
-Ap
Sieltähän niitä tulee! Kiitos linkistä!
Ottaa taas näköjään aikansa ennen kolmatta. :) Hyvin ehtinyt onneksi nää pari ekaa kuivattelemaan ja syömään.
Joo, Sable alkoi naukumaan ja ajattelin että "kerkeen ehkä tässä välissä pesemään hampaat" ja kun tulin kylppäristä ni kolmas oli plopsahtanut maailmaan. :D
-Ap
Jokohan 4 riittää? Aika helposti nuo pullahtaa.
Neljään jäi, ihan hyvä :) Kaikki pääsee nisille helpommin. Ilmeisesti yksi pennuista oli yöllä sen verran muita jäljessä painon kanssa että Shelly on joutunut pulloruokkimaan.
Nyt camissa on kuitenkin kasa päivän ikäisiä palleroita! <3 Niiden katselu on tosi rentouttavaa 😄
Jee, eka pentu ulkona :)