Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tukiperheeksi?t.ammattivalittaja

Vierailija
10.03.2016 |

Onko täällä ketään tukiperheenä toimivaa? oliko tukiperheeksi vaikea päästä?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs rahat talon remonttiin tulee kun alkuviikosta ei ollut miehellä varaa elättää nykyisen kokoista perhettäkään.

Sittenhän tulee lisätuloja ja onhan meillä sukua jolta voi lainata.ap

Aamen.

Vierailija
22/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietis nyt. Miehes on masentunut ja sä vaadit siltä remonttia ja raahaat tukiperhe kurssille. Oot todella itsekäs.

Selvisi, että miehen masennus olikin pitkälle kehittynyt ilmavaiva. Painaa taas töitä like never before.

Oli hän vähän aikaa mieli maassa mutta se on ihan ymmärrettävää hänen vanhempiensa takia. Ja ette taida sijais ja tukiperheitä paljoa tuntea kun luulette että heillä olisi niin kovat kriteerit. Itse tunnen heitä eikä he niin täydellisiä ihmisä ole.ap

Sussa on aina se vinkeä puoli, että olet aina niin oikeassa ja tavattoman älykäs.

En mutta en aio lannistua siitä että täällä mua haukutaan. Aion itse ottaa asioista selvää ja käydä tarvittavat kurssit.ap

Niin kuin aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs rahat talon remonttiin tulee kun alkuviikosta ei ollut miehellä varaa elättää nykyisen kokoista perhettäkään.

Aamen.

Suku lähtee riemusta kiljuen kaikkien aikojen hankkeeseen.

Vierailija
24/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamen.

Kyllä ne lähtee. Ei ne mua paskana pidä niinkuin palstalaiset.ap

Vierailija
25/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noin hullu sovi tukiperheeksi! :D

En mä ole hullu. Mulla on ihan terveen paperit siltä osin.ap

Kertoisitko omin sanoin, kuinka loisit lapselle turvallisen ja virikkeellisen kasvuympäristön ja tukisit hänen fyysistä ja psyykkistä kehitystä ja kasvua? Kerro myös, miksi juuri sinä olisit oikea henkilö tukiperheen äidiksi?

Vierailija
26/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamen.

Saattaa sukulaisilla siintää mielessä vielä juuri konkkaan mennyt nettikauppa bisneksesi. Hyvin sulla on aina kaikki onnistunut mitä olet yrittänyt.

Vierailija
27/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noin hullu sovi tukiperheeksi! :D

En mä ole hullu. Mulla on ihan terveen paperit siltä osin.ap

Kertoisitko omin sanoin, kuinka loisit lapselle turvallisen ja virikkeellisen kasvuympäristön ja tukisit hänen fyysistä ja psyykkistä kehitystä ja kasvua? Kerro myös, miksi juuri sinä olisit oikea henkilö tukiperheen äidiksi?

Aivan samanlaista elämää ajattelin tarjota kuin omalle lapselleni. Hän pärjää hyvin koulussa ja tuen häntä koulunkäynnissä mm. joka päivä autan häntä läksyissä, jos hän apua tarvitsee ja katson että läksyt on tehty. Meillä on säännölliset ruoka-ajat ja monipuolista ja terveellistä kotiruokaa. Lisäksi hän harrastaa urheilua ja muskaria, lapsi saisi harrastaa mikä häntä kiinnostaisi. Viikonloppuisin käymme mm teattereissa, elokuvissa,hoplopeissa, jääkiekko tms otteluissa tai sitten teemme metäs,hiihtoretkiä yms aivan normaalia elämää me elämme.ap

Vierailija
28/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamen.

Saattaa sukulaisilla siintää mielessä vielä juuri konkkaan mennyt nettikauppa bisneksesi. Hyvin sulla on aina kaikki onnistunut mitä olet yrittänyt.

En joka tapauksessa aio lannistua.ap

Vierailija
29/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen harkitsit sijaisvanhemmuutta. Joko se unohtui?

Vierailija
30/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä please tee lapsilla bisnestä. Ihan yhtä huono vitsi kuin sun syöpä ja eutanasiaretki Sveitsiin.

Vierailija
31/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen harkitsit sijaisvanhemmuutta. Joko se unohtui?

Ei unohtunut. Molemmat vaihtoehdot käyvät meille.ap

Vierailija
32/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä please tee lapsilla bisnestä. Ihan yhtä huono vitsi kuin sun syöpä ja eutanasiaretki Sveitsiin.

Ei tämä ole vitsi.ap

Vierailija
33/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole vitsi.ap

Eihän se sun syöpäkään ollut sitä ensin, mutta niin se vitsiksi muuttui. Eutanasiasta puhumattakan.

Vierailija
34/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Sun mielestä syöpä ja eutanasia on vitsi. Sä oot todella sairas ja oksettava tapaus.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole vitsi.ap

Vierailija
35/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan hullu ämmä, en voi muuta sanoa!

Vierailija
36/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkälle ammattivalittaja menee törkeyksissään? Monet täällä vielä säälii sitä ja tuntee sympatiaa.

Vierailija
37/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole vitsi.ap

Eihän se sun syöpäkään ollut sitä ensin, mutta niin se vitsiksi muuttui. Eutanasiasta puhumattakan.

Miksi olette niin yksinkertaisia että luulette kaikkien ketjujen olevan mun kirjoittamia? vaan kun ne ei ole. Täällä on varmaan 10 muutakin ammattivalittajaa koska en ole tätä nimimerkkiä tänne rekisteröinyt niin kuka vaan voi tällä kirjoitella.ap

Vierailija
38/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkälle ammattivalittaja menee törkeyksissään? Monet täällä vielä säälii sitä ja tuntee sympatiaa.

Missä törkeyksissä? saan minä kuten kaikki muutkin hakea tukiperheeksi. Jokaisellahan siihen on lupa.ap

Vierailija
39/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä pliis tee sitä

Vierailija
40/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole vitsi.ap

Miksi olette niin yksinkertaisia että luulette kaikkien ketjujen olevan mun kirjoittamia? vaan kun ne ei ole. Täällä on varmaan 10 muutakin ammattivalittajaa koska en ole tätä nimimerkkiä tänne rekisteröinyt niin kuka vaan voi tällä kirjoitella.ap

Vain raukka yrittää piiloutua tuollaisen selityksen taakse. Hakeudu hoitoon ihminen!