Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tukiperheeksi?t.ammattivalittaja

Vierailija
10.03.2016 |

Onko täällä ketään tukiperheenä toimivaa? oliko tukiperheeksi vaikea päästä?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikea päästä, jos oma elämä on kunnossa.

Vierailija
2/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että te olisitte enemmänkin tukiperheen tarpeessa.

Jos tukiperheeksi aikoo ryhtyä, pitää olla oma elämä kunnossa ja hallinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tapauksessa: On mahdotonta päästä. Kriteerit on.

Vierailija
4/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun tapauksessa: On mahdotonta päästä. Kriteerit on.

Miten niin? tavallisia lapsiperheitä haetaan. Tältä päivältä mummoiltu, viikonlopuksi sovittiin yökyläily.ap

Vierailija
5/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiperheistä on niin huutava pula, että käytännössä kaikki hyväksytään ellei tukiperheessä ole rikostuomioita tai keskeneräisiä oikeusprosesseja tai eivät itse ole olleet lastensuojelun asiakkaita. Tukiperheenä voi muuten myös tienata ihan mukavasti. :=)

Vierailija
6/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukiperheistä on niin huutava pula, että käytännössä kaikki hyväksytään ellei tukiperheessä ole rikostuomioita tai keskeneräisiä oikeusprosesseja tai eivät itse ole olleet lastensuojelun asiakkaita. Tukiperheenä voi muuten myös tienata ihan mukavasti. :=)

Mulla on kaikki nuo asiat kunnossa.ap

Vierailija
7/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaikki nuo asiat kunnossa.ap

Sitten vaan hakemusta kehiin, toivottavasti pääsette tukiperheeksi.

Vierailija
8/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt vaan ryhdyt edistämään asiaa jotenkin. Sittenhän se selviää, pidetäänkö teitä sopivana hommaan.

Vierailija
9/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride kurssi täytyy nykyisin käydä

Vierailija
10/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin hullu sovi tukiperheeksi! :D

Vierailija
11/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noin hullu sovi tukiperheeksi! :D

En mä ole hullu. Mulla on ihan terveen paperit siltä osin.ap

Vierailija
12/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että näin sekaisin oleva ihminen haluaa tukiperheeksi vain rahan kiilto silmissä.

Vierailija
13/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap etsii uusia nyansseja omaan perhedraamaansa. Muut aiheet on jo niin loppuunkaluttuja, että tästää uutta soppaa hämmentämään. Tämä on ihan yhtä nerokas idea kuin taannoinen perhekodin perustaminen!

Vierailija
14/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietis nyt. Miehes on masentunut ja sä vaadit siltä remonttia ja raahaat tukiperhe kurssille. Oot todella itsekäs.

Vierailija
15/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietis nyt. Miehes on masentunut ja sä vaadit siltä remonttia ja raahaat tukiperhe kurssille. Oot todella itsekäs.

Selvisi, että miehen masennus olikin pitkälle kehittynyt ilmavaiva. Painaa taas töitä like never before.

Vierailija
16/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvisi, että miehen masennus olikin pitkälle kehittynyt ilmavaiva. Painaa taas töitä like never before.

Oli hän vähän aikaa mieli maassa mutta se on ihan ymmärrettävää hänen vanhempiensa takia. Ja ette taida sijais ja tukiperheitä paljoa tuntea kun luulette että heillä olisi niin kovat kriteerit. Itse tunnen heitä eikä he niin täydellisiä ihmisä ole.ap

Vierailija
17/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hän vähän aikaa mieli maassa mutta se on ihan ymmärrettävää hänen vanhempiensa takia. Ja ette taida sijais ja tukiperheitä paljoa tuntea kun luulette että heillä olisi niin kovat kriteerit. Itse tunnen heitä eikä he niin täydellisiä ihmisä ole.ap

Sussa on aina se vinkeä puoli, että olet aina niin oikeassa ja tavattoman älykäs.

Vierailija
18/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sussa on aina se vinkeä puoli, että olet aina niin oikeassa ja tavattoman älykäs.

En mutta en aio lannistua siitä että täällä mua haukutaan. Aion itse ottaa asioista selvää ja käydä tarvittavat kurssit.ap

Vierailija
19/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs rahat talon remonttiin tulee kun alkuviikosta ei ollut miehellä varaa elättää nykyisen kokoista perhettäkään.

Vierailija
20/50 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs rahat talon remonttiin tulee kun alkuviikosta ei ollut miehellä varaa elättää nykyisen kokoista perhettäkään.

Sittenhän tulee lisätuloja ja onhan meillä sukua jolta voi lainata.ap