Tukiperheeksi?t.ammattivalittaja
Onko täällä ketään tukiperheenä toimivaa? oliko tukiperheeksi vaikea päästä?
Kommentit (50)
Tuntuu että te olisitte enemmänkin tukiperheen tarpeessa.
Jos tukiperheeksi aikoo ryhtyä, pitää olla oma elämä kunnossa ja hallinnassa.
Sinun tapauksessa: On mahdotonta päästä. Kriteerit on.
Vierailija kirjoitti:
Sinun tapauksessa: On mahdotonta päästä. Kriteerit on.
Miten niin? tavallisia lapsiperheitä haetaan. Tältä päivältä mummoiltu, viikonlopuksi sovittiin yökyläily.ap
Tukiperheistä on niin huutava pula, että käytännössä kaikki hyväksytään ellei tukiperheessä ole rikostuomioita tai keskeneräisiä oikeusprosesseja tai eivät itse ole olleet lastensuojelun asiakkaita. Tukiperheenä voi muuten myös tienata ihan mukavasti. :=)
Vierailija kirjoitti:
Tukiperheistä on niin huutava pula, että käytännössä kaikki hyväksytään ellei tukiperheessä ole rikostuomioita tai keskeneräisiä oikeusprosesseja tai eivät itse ole olleet lastensuojelun asiakkaita. Tukiperheenä voi muuten myös tienata ihan mukavasti. :=)
Mulla on kaikki nuo asiat kunnossa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaikki nuo asiat kunnossa.ap
Sitten vaan hakemusta kehiin, toivottavasti pääsette tukiperheeksi.
No, nyt vaan ryhdyt edistämään asiaa jotenkin. Sittenhän se selviää, pidetäänkö teitä sopivana hommaan.
Pride kurssi täytyy nykyisin käydä
Ei noin hullu sovi tukiperheeksi! :D
Vierailija kirjoitti:
Ei noin hullu sovi tukiperheeksi! :D
En mä ole hullu. Mulla on ihan terveen paperit siltä osin.ap
Surullista, että näin sekaisin oleva ihminen haluaa tukiperheeksi vain rahan kiilto silmissä.
Ap etsii uusia nyansseja omaan perhedraamaansa. Muut aiheet on jo niin loppuunkaluttuja, että tästää uutta soppaa hämmentämään. Tämä on ihan yhtä nerokas idea kuin taannoinen perhekodin perustaminen!
Mietis nyt. Miehes on masentunut ja sä vaadit siltä remonttia ja raahaat tukiperhe kurssille. Oot todella itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Mietis nyt. Miehes on masentunut ja sä vaadit siltä remonttia ja raahaat tukiperhe kurssille. Oot todella itsekäs.
Selvisi, että miehen masennus olikin pitkälle kehittynyt ilmavaiva. Painaa taas töitä like never before.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvisi, että miehen masennus olikin pitkälle kehittynyt ilmavaiva. Painaa taas töitä like never before.
Oli hän vähän aikaa mieli maassa mutta se on ihan ymmärrettävää hänen vanhempiensa takia. Ja ette taida sijais ja tukiperheitä paljoa tuntea kun luulette että heillä olisi niin kovat kriteerit. Itse tunnen heitä eikä he niin täydellisiä ihmisä ole.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli hän vähän aikaa mieli maassa mutta se on ihan ymmärrettävää hänen vanhempiensa takia. Ja ette taida sijais ja tukiperheitä paljoa tuntea kun luulette että heillä olisi niin kovat kriteerit. Itse tunnen heitä eikä he niin täydellisiä ihmisä ole.ap
Sussa on aina se vinkeä puoli, että olet aina niin oikeassa ja tavattoman älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussa on aina se vinkeä puoli, että olet aina niin oikeassa ja tavattoman älykäs.
En mutta en aio lannistua siitä että täällä mua haukutaan. Aion itse ottaa asioista selvää ja käydä tarvittavat kurssit.ap
Mistäs rahat talon remonttiin tulee kun alkuviikosta ei ollut miehellä varaa elättää nykyisen kokoista perhettäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs rahat talon remonttiin tulee kun alkuviikosta ei ollut miehellä varaa elättää nykyisen kokoista perhettäkään.
Sittenhän tulee lisätuloja ja onhan meillä sukua jolta voi lainata.ap
Ei ole vaikea päästä, jos oma elämä on kunnossa.