Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu etten koskaan ehdi olla onnellinen

Vierailija
10.03.2016 |

Tuntuu että aina on mentävä jonnekkin tekemään jotain, aina on edessä.työpäivä. ja pitää ajatella työtä, tuntuu etten koskaan ehdi nauttia omasta ajastani kun aina kello kiirii edelläni,

tajuan että ei ole kuin tämä 1 elämä ja sekö siis. kuluu joka päivä töissä, en ole vuosiin nähnyt päivän valoa kun joudun istumaan pimeessä toimistokopissa koko päivän. Jos en ehdi nukkua , olen huonovointinen.

Työ määrittää jotenkin koko elämäni ja ajatukseni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ vie ihmisen elämästä niin paljon aikaa, että kannattaa joko:

1. Valita työ josta aidosti mauttii, jolloin ei haittaa vaikka siellä paljon aikaa viettääkin

TAI

2. Valita työ, jossa viettää sen 8h päivässä eikä minuuttiakaan enempää, ja jota ei tarvitse vapaa-aikana ajatella

Vierailija
2/4 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irrota jostakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sellainen, että se ei ole oikein koskaan tyytyväinen. Mutta tyytyväisyyteen voi oppia erilaisten koettelemusten kautta.

Montaa eri työtä tehneenä voin myöntää, että vaikka tekee kuinka mieluista työtä tahansa niin jossain vaiheessa alkaa tylsistymään työhön.

Vierailija
4/4 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vietät n. 8 h päivässä siellä kopissa, paitsi viikonloppuisin, arkipyhinä ja loma-aikoina, joita on loppujen lopuksi aika paljon. Tuo on asennekysymys. Onni pakenee, jos koko ajan miettii jotain kurjaa edessä odottavaa asiaa tai odottaa jotain kivaa. Minulla on semmoinen kai aika perustylsä työ (toimistohommia), mutta kun minä menen töihin, siellä odottaa kiva työporukka ja ne työt hoituvat semmoisina kokonaisuuksina, että kun olen saanut tämän homman tehtyä, seuraa tämä ja vaikka ne nyt ei järin jänniä töitä ole, niin on kiva aina kun on saanut jonkun jutun valmiiksi. Sitten voi vaikka palkita itsensä hetken netissä surffailulla. Vapaa-aikana minulla on kiva harrastus ja mikään ei estä miettimästä harrastukseen liittyviä juttuja myös työaikana. Pieni lapsikin on ja hänen aamutoimensa ja päiväkotiin viemisensä stressaa vähän, mutta se unohtuu, kun olen painanut päiväkodin oven kiinni takanani.

Jos tulee joku isompi tylsistyminen, silloin kannattaa alkaa suunnitella unelmalomaa tai aloittaa kiinnostava harrastus. Monella ihmisellä harrastukset ovat semmoisia, että ne nostavat arjen yläpuolelle ja antavat voimaa arkiseen elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän