Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni on tosi kaunis

Vierailija
18.02.2006 |

Mutta haluan suojella lastani kauneudelta.

Kun itse olin pieni, kaikki koko ajan toitottivat kauneudestani,

" sinulla on niin kauniit kasvonpiirteet" " et ole mikään pikkunätti vaan oikeasti kaunis" jne.

Niin mulle sittenkävi, että ulkonäöstä tuli mulle se tärkein juttu.

Kun menin juhliin tms. ensimmäiseks katoin, et onko siellä joku mua kauniimpi,

Tätä enhalua omalle lapselleni. On nimittäin kauheaa olla kauneuden orja.

Ei kai vain pidä puhua lapseni ulkonäöstä. ...

uaah..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä myös,,en usko että lapsesi on erityisen kaunis...kaikkien äitejen mielestä oma lapsi on kaunis tai suloinen....

Vierailija
2/6 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä jotkut lapset ovat oikeasti kauniimpia kuin toiset (tietenkin). Itse kun olin päiväkodissa töissä, niin näin, miten jo neljävuotiaana joillekin lapsille oli tullut oma kauneutensa vähän liian tärkeäksi asiaksi. Nämä lapset toki olivat oikeastikin kauniita, ja ihailuja olivat saaneet suunnilleen kaikilta. Vaikea asia, koska tietysti jokainen ihastelee tällaista lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en silti kuvittele hänen olevan kaikkien mielestä erityisen kaunis, katsos makuja on monia ja aika usein lapsia kehutaan kauniiksi, oli sitten minkä näköinen tahansa.. että älä nyt ota ap ongelmaa että lapsesi olisi jotenkin erityisen ihana muihin verrattuna :D

Vierailija
4/6 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parempi olla itelläkin..

Vierailija
5/6 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun muun mielestä lapsesi voi olla jopa vähemmän nätti, että älä nyt älä tutuilles voivottelee että lapses on niiiin kaunis, voivat kattoo kieroon jos eivät ole samaa mieltä..

Vierailija
6/6 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en en en en..

Mutta sehän se ongelma onkin kun KAIKKI tutut sun muut ihailevat aina lapseni kasvoja!! Jo lapseni ollessavauva ihan oudotkin ihailivat häntä.

Sehän se onkkelman ytin onkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme