Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan vanhemmillani seksi elämää enää?

Vierailija
09.03.2016 |

Oon 17v ja mulla aina ollu käsitys, että ei. Eivät pussaile ikinä eivätkä hirveästi halaile. Kuitenkin äidilläni on ollut epämääräistä pahoinvointia ja sellaista jo jonkin aikaan. Kuulin kun hän sanoi isälleni, että hänen kaverinsa oli vitsaillut, että äitini on raskaana.

Sitten äitini sanoi jotain, että paitsi hitto se kierukka on vuoden vanha.

Tuota keskustelua minun ei ollut tarkoitus kuulla mutta nyt aloin miettiä että onko heillä sittenkin ollut vielä lähiaikoina jotain?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No imeisesti on

Vierailija
2/9 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aktiviteetti loppuu kun täytetään 40v.

Vierailija
4/9 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 45v molemmat ja panemme aina jos olemme kahdestaan kotona. Mekään emme halaile ja pussaile. 13v-pojan kotona oleminen vaikeuttaa seksin harrastamista, sillä menee myöhään nukkumaan. Ei oikein nappaa olla hiljaa, ettei kuulu. Jos poikaa ei olisi, panisimme varmaan päivittäin. 26 vuotta muuten yhdessä.

Vierailija
5/9 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti ei ole. 

Vierailija
6/9 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleppa sitä miten paljon isovanhempasi vielä sekstailevat :D.

Miettivätköhän  minun  noin 40-vuotiaat lapset, että vieläköhän mummi ja ukki sekstailee. Vastaus, kyllä vaan, monta kertaa viikossa.  terveisin seniorikansalainen

Vierailija
7/9 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on. Seksi on parasta yli 40-vuotiaana. Jos vanhempasi lähenevät 70 ikävuotta, niin sitten seksi ehkä on vähäisempää.

Vierailija
8/9 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmillasi aivan varmasti on vielä seksielämää, ja kaiken huipuksi äitisi saattaa olla av-mamma.

Vierailija
9/9 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti on. Seksi on parasta yli 40-vuotiaana. Jos vanhempasi lähenevät 70 ikävuotta, niin sitten seksi ehkä on vähäisempää.

Tuossahan on paljon yksilöllistä vaihtelua. Olen oppinut täältä av-lta, että aivan nuorillakin pareilla seksielämää ei ole juuri ollenkaan ja toisaalta tiedän pariskuntia, joilla seksiä on monta kertaa viikossa ja ikää lähes 70v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi