Sanokaa että neljävitosena voi vielä löytää mukavan parisuhteen, jooko?
Voi kunpa olisin vielä kolmekymppinen, sen ikäiset miehet on ihania.. Nauttikaa tuosta iästä!
Kommentit (22)
Varmasti voi. Mutta kaikki ei halua. Kuten minä.
N40
Semmonen löyty paria kuukautta vaille 45-vuotiaana. Kuin teini-ihastusta.
Haluat siis, että valehtelemme sinulle?
Jos kattelet ikäistäsi tai vanhempaa seuraa, niin kyllä. 
Itse olen nyt hakannut jokusen vuoden päätäni seinään. Kiinnostaa 35-40 v tyypit enemmin kuin oman ikäiset. Ja hyvin ja kivasti menee alkuun, mutta sitten lopulta lävähtää karu totuus eteen. Kyllähän se pitäisi jo ihan järjelläkin ymmärtää, että he oikeasti sittenkin tahtovat sen ikäisensä tai nuoremman. Toki hienovaraisesti yleensä selitys on ajan puute tms. 
Toki, mutta ikävä totuus on se, että ei ehkä samanlaista vientiä ole enää.
Haluat 45v:nä hyväksyntää, mutta itse kelpuutat vain 30v?
Varmaan miehistä löytyy samanlaisia
Minä löysin 45 v. Naimisiin menimme 47 v. Mies vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Haluat 45v:nä hyväksyntää, mutta itse kelpuutat vain 30v?
Varmaan miehistä löytyy samanlaisia
No kyllä taas tehtiin omia päätelmiä.. :)
Kyllä löytää. Tunnen kaksi paria, jotka löytäneet toisensa yli 50 vuotiaita nyt ihan lähiaikoina. Mahdollisuudet eivät lopu koskaan. Kyse ehkä ennemmin siitä, antaako itselle mahdollisuuden siihen ja törmääkö sopivaa ihmiseen.
4-kymppiset miehet voittaa nuoremmat pojat kirkkaasti. Ovat vielä hyvännäköisiä ja viriilejä mutta kasvaneet aikuiseksi ja kohtelevat naista ja perhettään kunnioittavasti.
En kyllä tunne ketään joka olis löytänyt. Oma äitini jäi leskeksi ja löysi uuden 55v iässä. Alussa vaikutti hyvältä; nyt se psyko ajaa sitä kännissä hankeen siellä.
Voi ei mä en kestä! Haluan vielä munaa joskus. Ja maata sohvalla jonkun vieressä.
Minä löysin oikein kiltin ja sympaattisen miehen 46 vuotiaana. Meillä menee hyvin ja seksikin sujuu..huomattavasti paremmin kuin kolmekymppisenä..
Mä löysin hyvän miehen 47 vuotiaana, RAVINTOLASTA!! Nyt ollaan 3 vuotta oltu naimisissa. Seurusteltiin ensin 2 vuotta. Paras mies ikinä;)
Joo voi!