Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kostoni ja lerppakullin maineen

Vierailija
09.03.2016 |

Olin viikonloppuna lähiraintolassa Kalliossa ja katselin sillä silmällä noin 25-v naista (itse 35-v). Menin pöytään esittelemään itseni ja nainen sanoi, että setä voi jatkaa matkaa. Jatkoin omaan pöytään ja jatkoin kevyttä humalaa tuntemattomassa miesseurueessa.
Kahden aikaan nainen jäi pöytäänsä yksin ja alkoikin tehdä itseään tykö, näin kun hän ensin pöydässä laitteli tissejä tanaan ja nosteli housujaan. Nainen tuli tekemään sovintoa ja lopulta hinkkaamaan itseään minua vasten.
Lähdimme naisen kämpille ja nainen kävi jo kuumana. Riisuin hänet, mutta jätin itse lähes kaikki vaatteet päälle. Juuri kun olisi pitänyt työntä sisään, sanoin, mikä täällä haisee ja perään, ei saatana, ja, nyt ei kyllä pysty, ei tässä hajussa seiso. Laitoin munan housuihin ja lähdin pois. Sain kostoni.
Ovesta lähtiessä nainen tuli vielä käytävään perään ja huusi, että kertoo kaikille, että minulla ei seiso. Eli taisi mennä aika tasan tää juttu. Ehkä me ansaitaan toisemme, vai mitä, Anna K?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis tarina

Vierailija
2/10 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono! In your dreams only!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl nyt sit selittelet että olis se seisonu...

Vierailija
4/10 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
5/10 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ikävän ylimielinen nainen. Jännä, että nainen on ensin tympeä, ja sitten kun ei parempaakaan ole tarjolla, tulee muina miehinä liehittelemään jo kerran torjumaansa miestä.

Vierailija
6/10 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/10 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko että oikea mies olisi voinut jättää panematta?

Vierailija
8/10 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, ikävän ylimielinen nainen. Jännä, että nainen on ensin tympeä, ja sitten kun ei parempaakaan ole tarjolla, tulee muina miehinä liehittelemään jo kerran torjumaansa miestä.

Baarityöläisenä voin sanoa nähneeni aika usein, että kun nainen humaltuu tekee humalan aiheuttama testosteroni kummia temppuja ja alkaa, niin, panettaa, ja menee valomerkin aikaan se surkeampikin mies.

Vierailija
9/10 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko että oikea mies olisi voinut jättää panematta?

Joillakin menee ylpeys ja omanarvontunto panemisenkin edelle. Yleisempää naisilla, mutta kyllä miehetkin osaa olla hankalia. Kunnon hatefuck olisi tietysti ollut paikallaan...

Vierailija
10/10 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti noin koville että sanoi sua sedäks?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi