Suosittele automerkkiä
Ei kuitenkaan audia, mersua tai bemaria. En halua maksaa brändistä vaan oikeasta autosta. Nyt omistan Mazda 6 ja olen ollut tyytyväinen. Haluaisin kokeilla muitakin merkkejä kuten toyota, mitsubishi, nissan ym. Kerro omasta autostasi?
Kommentit (32)
Meillä nyt Audi, niin paljon vikoja ettei toista tule. Harmi, sillä olen pitänyt saksalaisten ajotuntumasta. Varmaankin Volvo tai Skoda tulee seuraavaksi.
Uudet Volvot tosi hyviä ajaa, ainakin Volvo v40 -16. Ohjaustuntuma hyvä, ei löysä lörppö. Kulkee kuin juna. Helppo pyöritellä myöskin parkkiin yms. :)
MB 420 gle. Kulkee ku juna ja miellyttävä ajaa. Ajaa jjo ajamisen ilosta.
Volkswagen, on voittanut monia testejä ja on myös ympäristöystävällisin.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi se suomalainen?
Öh. Olisin tullut sanomaan mersu tai audi. Ajele paskalla sit.
Vierailija kirjoitti:
Volkswagen, on voittanut monia testejä ja on myös ympäristöystävällisin.
Phah!!!
Meillä Avensis vm. 2007, vaihdettu moottori v. 2009, vaihdelaatikko v. 2011 ja kytkin 2015. Nyt hajos tuo uusittu moottori. Täys paska!
Vierailija kirjoitti:
Meillä nyt Audi, niin paljon vikoja ettei toista tule. Harmi, sillä olen pitänyt saksalaisten ajotuntumasta. Varmaankin Volvo tai Skoda tulee seuraavaksi.
Sulla on varmaan sitten vanha audi halvimmasta päästä.
Osta Peugeot 508 Sw diesel koneella. Paras vastine rahoillesi kestävä ja loistava ajaa
Vierailija kirjoitti:
Jaa, se on sitä Mersun 4-sarjaa.
Osta joku paska japsi tai korealainen riisikippo niin siinä sinulla on elämisen laatua. Minä ajan Audilla ja nautin elämästä. Välitän myös lasteni turvallisuudesta ja valitsin siksi laadukkaan auton.