Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut vähättelevät toisten menkkakipuja?

Vierailija
09.03.2016 |

Vaikka jollakin ei ole menkkakipuja, tai ne ovat lieviä, se ei poista sitä faktaa, että joillakin ne voivat olla helvetillisiä.
Itse olen aina kärsinyt menkkakivuista ja olen täysin terve, silti olen oksennellut menkkakipujen takia ja olen jopa lyyhistynyt eteisen lattialle lähtiessäni kouluun.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka missä ja milloin niitä on vähätellyt. 

Itse ainakin tiedän, että kipu on tosi kova. En ole kohdannut kenenkään vähättelyä. 

Tosin en kyllä ole sentään lyyhistynyt lattialle menkkakipujen takia. En usko, että se oikeasti on mahdollista. Eli draama-kuningatar olet ja siksi kaikki eivät tule mukaan tepposiisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, luulen että tällainen ihminen ei itse vaan koe menkkoja, niin voimakkaasti, eikä osaa kuvitellakaan millaista joillain on.  Itselläni tuntuu menkat hädin tuskin missään, ja vuotopäiviä max 5 joista 2-3 tiputtelua, joten minäkin olin ennen sellainen että en tajunnut mitä ihmiset valittavat. Tuli käytyä kielikurssilla ja roommate olikin sellainen, että menkkojen sattuessa hän vain makasi kaksi päivä sängyllä jalat seinää vasten ja uikutti, vaikka söi ketoriinia niin paljon kuin vain pystyi ottamatta liikaa. Siinä kyllä oppii etsimään parempia sanoja ja olemaan hiljaa , kun löytää kaverin, joka oikeasti kärsii menkoista.

Koita pärjätä onnellisen tietämättömän kaverisi/tuttavasi kanssa... Eiköhän hän joskus opi.

Vierailija
4/5 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on... kirjoitti:

Hei, luulen että tällainen ihminen ei itse vaan koe menkkoja, niin voimakkaasti, eikä osaa kuvitellakaan millaista joillain on.  Itselläni tuntuu menkat hädin tuskin missään, ja vuotopäiviä max 5 joista 2-3 tiputtelua, joten minäkin olin ennen sellainen että en tajunnut mitä ihmiset valittavat. Tuli käytyä kielikurssilla ja roommate olikin sellainen, että menkkojen sattuessa hän vain makasi kaksi päivä sängyllä jalat seinää vasten ja uikutti, vaikka söi ketoriinia niin paljon kuin vain pystyi ottamatta liikaa. Siinä kyllä oppii etsimään parempia sanoja ja olemaan hiljaa , kun löytää kaverin, joka oikeasti kärsii menkoista.

Koita pärjätä onnellisen tietämättömän kaverisi/tuttavasi kanssa... Eiköhän hän joskus opi.

Anteeksi ihan aiheeseen liittymätön kysymys, mutta miksi sanot "roommate", etkä kämppis (tmv), kun muuten kumminkin puhut suomea?? Tätä esiintyy nykyisin paljon, enkä voi ymmärtää lainkaan.

Vierailija
5/5 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka missä ja milloin niitä on vähätellyt. 

Itse ainakin tiedän, että kipu on tosi kova. En ole kohdannut kenenkään vähättelyä. 

Tosin en kyllä ole sentään lyyhistynyt lattialle menkkakipujen takia. En usko, että se oikeasti on mahdollista. Eli draama-kuningatar olet ja siksi kaikki eivät tule mukaan tepposiisi. 

Juuri vähättelit minkä kerkesit. Tiedätkö, että ihmisiä on viety (ihan syystä) ambulanssilla sairaalaan kk-kipujen vuoksi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme