Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä seksi merkitsee teille?

Vierailija
09.03.2016 |

Kysymys otsikossa. Mitä teille merkitsee seksi ja seksuaalisuus ja miten se näkyy teissä ja käytöksessänne?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmit (itse aiheutetut) toimivat joskus rentouttajana, mutta seksi toisen ihmisen kanssa on yleensä niin klähmäistä kaikkine eritteineen ja liikaa vaivaa aiheuttavaa ähellystä, etten ole kaivannut moista viiteen vuoteen. 

Vierailija
22/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin (151 cm, 70 kg) naiseni nautinnon näkeminen ja kuuleminen. Uuuhhh!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juuri mitään. Ei ole hyvä olla itseni kanssa, häpeän vartaloani ja olo on aina riittämätön miehien seurassa. En oikeastaan edes tunne, että minulla olisi seksuaalisuutta vaan seksi on vain joku itselleni henkisesti etäinen akti, jota miehet etsivät ja sitä kuuluu pelata vaikuttaakseen niille normaalilta naiselta. Tähän liittyy se, että seksissä pitäisi "suoriutua" täydellisesti ja todistaa oma arvonsa toiselle. Inhimilliset virheet eivät kuulu seksiin enkä tunne olevani kuin seksuaalinen objekti miehille, joten en näe seksinä hauskana ajanvietteenä.

Allekirjoitan tämän täysin. Lisäksi seksissä on inhottavaa se kun on tavallaan pakko nauttia siitä ja on hirveä paine ja kiire laueta, että mies voisi kokea ylpeyttä taidoistaan.

Rasittavaa kun ei saisi rentoutua koska se on lahnailua, mutta sitten kun koko ajan on asentoa vaihtamassa, niin ei vaan pysty nauttimaan siitä.

Sitten jotkut miehet kyselevät koko ajan, onko näin hyvä ja onko näin hyvä. Ja kerro mitä sulle pitää tehdä että laukeat.

Se on uskomattoman ahdistavaa. Kun en ole mikään robotti johon voi aina vain näpytellä jonkun tietyn koodin, ja sitten odotella hykerrellen että nyt se laukesi ja ai että kun olen sitten taitava mies sängyssä kun voin naista  noin hallita.

Vierailija
24/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoa tuntematonta.

Vierailija
25/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tärkeä osa mielialan parantajana ja hyvänolontunteen tekijänä. Erosin vähän aikaa sitten. En "pysty" harrastamaan seksiä, jos en ole rakastunut. Voinhan maata paikoillani ja odottaa, että mies on rynkyttänyt itsensä loppuun, mutta itse en vain kykene aloitteelliseen seksiin ilman tunteita. Läheisyystekijä se minulle on, mutta tuntuu se hyvältäkin!

Vierailija
26/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei juuri mitään. Ei ole hyvä olla itseni kanssa, häpeän vartaloani ja olo on aina riittämätön miehien seurassa. En oikeastaan edes tunne, että minulla olisi seksuaalisuutta vaan seksi on vain joku itselleni henkisesti etäinen akti, jota miehet etsivät ja sitä kuuluu pelata vaikuttaakseen niille normaalilta naiselta. Tähän liittyy se, että seksissä pitäisi "suoriutua" täydellisesti ja todistaa oma arvonsa toiselle. Inhimilliset virheet eivät kuulu seksiin enkä tunne olevani kuin seksuaalinen objekti miehille, joten en näe seksinä hauskana ajanvietteenä.

Allekirjoitan tämän täysin. Lisäksi seksissä on inhottavaa se kun on tavallaan pakko nauttia siitä ja on hirveä paine ja kiire laueta, että mies voisi kokea ylpeyttä taidoistaan.

Rasittavaa kun ei saisi rentoutua koska se on lahnailua, mutta sitten kun koko ajan on asentoa vaihtamassa, niin ei vaan pysty nauttimaan siitä.

Sitten jotkut miehet kyselevät koko ajan, onko näin hyvä ja onko näin hyvä. Ja kerro mitä sulle pitää tehdä että laukeat.

Se on uskomattoman ahdistavaa. Kun en ole mikään robotti johon voi aina vain näpytellä jonkun tietyn koodin, ja sitten odotella hykerrellen että nyt se laukesi ja ai että kun olen sitten taitava mies sängyssä kun voin naista  noin hallita.

Rentoutuminen on kyllä ainoa tapa saada. Siis mulle ainakin. Ehkä lahnanaiset saavat usein orgasmin ja näin ollen ovat iloisempia "antajia"?

Vierailija
27/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemman kommentin kirjoittaja: sepä juuri. Tunnen olevani kuin joku seksinukke, jota voi asetella eri asentoihin ja sitten ihmetellään miksi en koskaan edes tule tai reagoi kuten "muut naiset". Niin. Mistähän mahtaisi johtua? Ei auta pyynnöt, että jos otettaisiin vähän eri tyylillä. Tarvitsisin luottamuksen ja rauhallisen miehen, jonka kanssa voisi rentoutua. Sellaista en vaan ole vielä löytänyt ja pahat kommentit ovat vaikuttaneet vahvistaen vain epävarmuuttani.

Nyt on vuosi taukoa seksistä, ehkä joskus vielä uskaltaudun uudelleen. Seksi kun voisi kuulemma olla ihan kivaakin eikä pumpattavana barbarana olemista...

Vierailija
28/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniin (151 cm, 70 kg) naiseni nautinnon näkeminen ja kuuleminen. Uuuhhh!!!

Hyi. Peukuista päätellen mammat kuvittelevat olevansa allasi.

Vierailija
29/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti? Kyrpää pilluun. Mä rakastan seksiä, kaikkea siinä, mutta eritoten itse yhdyntää. Haluan kovaa, paljon ja usein. Kaksi kertaa päivässä olis semmoinen sopiva, mutta tosielämässä saan noin kahdesti viikossa. Onneksi nykyinen mieheni on myöskin kokeilunhaluinen ja avoin. Ei ole sellaista asiaa, mitä ei voisi ainakin kerran kokeilla. Kyllä, tiedostan olevani yltiöpäisen viriili ja seksuaalisesti yliaktiivinen, mutta minkäs teet. Tämmöseksi olen syntynyt, ja kivaa on ollut. Olen 35-vuotias nainen, kahden lapsen äiti.

Vierailija
30/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rentoutuminen on kyllä ainoa tapa saada. Siis mulle ainakin. Ehkä lahnanaiset saavat usein orgasmin ja näin ollen ovat iloisempia "antajia"?

Joo! Mä oon juuri tämän takia lahnamainen. Oma nautinto ensin! En ole koskaan saanut orgasmia, joten en katso miehen miellyttämisen erityisesti kuuluvan tehtäviini. Nautin silti siitä kun mies panee ja mun kumppaneille se on riittänyt. Ne varmaan tykkää, ettei ole velvollisuuksia sitten heilläkään. Tämä sopii minulle hyvin :)

Vierailija
31/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitsee? Turhautumista. Kun sitä ei saa silloin kun haluaisi.

Vierailija
32/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mulla olis ainakin ihan toisin päin; miehen ei pidäkään kuvitella olevansa mikään taitava sängyssä (jos ei ole). En minä haukkuakaan aio, en, en sanoisi ikinä mitään, koska en edes pidä huonona, vaikken MINÄ nauti, sehän on paljon myös kiinni minusta, mutta ei miehen tarvitse kuvitella olevansa mikään taitava, ellei ole, koska en mäkään ole.

Jos mies olisi hyvä, niin eiköhän se sen tiedä itsekin ;)

Eli miksi ihmeessä minä kantaisin huolta jonkun poikapolon suorituspaineista? Ei mun kanssa tartte olla mitään suoritusta. Voi vaikka lerpahtaa ja mä ymmärrän.

Vierailija
33/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut puhuttavan siitä joskus.

Elän Avioliitossa ja lapset jo hankittuna ja ikääkin pian 40 vuotta molemmilla.

Ne hetket ovat jo olleet ja menneet ainakin meillä ja monilla muilla.

Kyllä vielä haluja ja kykyäkin olisi mutta ei onnistu oman vaimon kanssa.

Sillä on krooninen päänsärky 24/7 vuoden kaikkina päivinä myös karkauspäivänä, jouluna ja juhannuksena.

Ihan pikkasen viduddaa myönnetään.

Joku säännöllisen epäsäännöllinen ystävätär olisi ihan jees

Sellainen ystävätär johon voi tyhjentää muutakin kuin vain ajatuksensa :D

Mutta joku taso pitäisi kuitenkin olla, ihan kuka tahansa EI KELPAA.

Olen kuitenkin itse noin 8-9 tasoa asteikolla 4-10 mitattuna

Vierailija
34/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä suurta mysteeriä, josta kaikki puhuvat, mutta jota en taida itse ikinä päästä kokemaan.

N32

Vierailija
35/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuuden lähde. Koko ajan parempaa. Parempi keino päästä lähemmäs yksinäisyyteensä lukittunutta rakastettua kuin suunnilleen mikään muu, ja päivä päivältä huomaan hänen rentoutuvan ja antavan minulle enemmän sielustaan ja löytävän sen itsekin. Itkettää onnesta ajatellakin.

Tosin, yksin seksi ei tuohon riittäisi. Tarvitaan myös keskusteluja, joissa hän rentoutuu huomatessaan, että pidän tärkeänä hänen näkökulmaansa ja haluan sen tietää. Kun seksi ja keskustelu limittyvät kuin rukoilevan sormet, molemmissa päästään syvyyksiin, jotka yksinään eivät ole mahdollisia.

Terveisin viisikymppinen

Vierailija
36/36 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksineläjänä kaipaan seksiä ja läheisyyttä. Voisin antaa monta kertaa viikossa. Yhdenillan suhteita en halua, nuorenpana kyllä harrastin joskus niitäkin. Onnekseni törmäsin mukaviin miehiin, jotka ajattelivat minunkin nautintoani. Kaiholla muistellen...