Seinänaapurini taitaa tehdä itselleen suolihuuhtelua..
Aluksi kuuluu kun vesi hiljaksiin virtaa putkissa, tämän jälkeen kuuluu lorinaa pöntöstä, jonka jälkeen hän vetää vessan, sitten taas kohta putkesta kuuluu hiljainen veden virtaus.Varmaan tunnin jo jatkunut. Tekeeköhän itselleen suolihuuhtelua!?
Kommentit (21)
Soita ovikelloa ja pyydä vaikka fariinisokeria lainaan.
Pudottaisin postiluukusta Fazerin sinistä levyn ja jonkun kivan viestin kuten vaikka "myrskyn jälkeen on poutasää". Näin naapuri tietäisi että joku välittää.
Uusi ihminen suolistopuhdistuksen kautta
Menet vaan rohkeesti ja soitat ovikelloa. Kerrot että kuulit asunnosta suolihuuhtelun ääniä ja tulit kysymään voitko olla avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Menet vaan rohkeesti ja soitat ovikelloa. Kerrot että kuulit asunnosta suolihuuhtelun ääniä ja tulit kysymään voitko olla avuksi.
Ihanaa välittämistä. :) Tuon kaltaisia ihmisiä pitäisi olla enemmän.
Kyllä minäkin laittaisin suklaata. :)
Se valmistautuu romanttiseen iltaan
Meet soittaa ovikelloa, jos sillä on letku peräröörissä kun avaa oven, on just tekemässä suolihuuhtelua.
Ajatteleekohan mun naapuritkin noin? Mä pesen käsin pyykkiä sillontällöin ja äänet juuri nuo. :D
Vie sille maitohappobakteereja nyt kun hän on tuhoamassa suolistonsa bakteerikantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vie sille maitohappobakteereja nyt kun hän on tuhoamassa suolistonsa bakteerikantaa.
Pudottaisin ihan vaan nimettömänä postiluukusta.
Huuda seinän läpi että ANAALISEKSI ON SAIRASTA SYNTIÄ!
Tai sitten voisit alkaa miettimään pitäiskö sinun hankkia itsellesi elämä.
No meillä joskus lorisee ja lotisee, kun pestään vessaa. Suihkutetaan kylppärin lattia, lavuaari, wc-pönttö jne. Välillä vedetään vessa kun on puhdistusaine vaikuttanut ja pönttö harjattu.
Perus AV-mamma korva seinässä kiinni kuuntelemassa mitä naapuri puuhaa juorujen perässä.
Vierailija kirjoitti:
No meillä joskus lorisee ja lotisee, kun pestään vessaa. Suihkutetaan kylppärin lattia, lavuaari, wc-pönttö jne. Välillä vedetään vessa kun on puhdistusaine vaikuttanut ja pönttö harjattu.
Mutta ei sitä voi tietää onko AP:n naapurin tapauksessa kyse sellaisesta. Kyllä minä veisin varmuuden vuoksi suklaata.
Jospa sillä on sellainen vedessä käytettävä penispumppu, en nyt muista nimeä. Jos siis on miespuolinen.
Naapurisi on punnertanut valtavan boan joka on tukkinut pöntön eikä eikä hän halua sotkea wc harjaa paskaan:D
Juu mulla päivittäin tuo suolihuuhtelu tapana tehdä, haluan katsoa lamaannuttaa Suomeni luonnollisen toiminnan, niin että jatkossa se on vähän pakkokin aina huuhdella..nää on näitä vaihtoehtoisia elämnäntapakymysyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Perus AV-mamma korva seinässä kiinni kuuntelemassa mitä naapuri puuhaa juorujen perässä.
Käytit oikeaoppisesti sanaa perässä.
Laita sille postiluukusta suklaata.