Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua?! Miten pystyn olemaan viileästi, mies jota olen tavannut lähinnä seksimielessä on tulossa käymään illalla..

Vierailija
09.03.2016 |

Sanoi, että sillä on asiaa. Tietenkin ajattelin, että nyt se varmaan on löytänyt oikean tyttöystävän itselleen. Haluaisin olla silleen, että ok no se on hyvä, mutta kumminkin alan itkemään tai jotain. Se on oikeestikin varmaan ihan hyvä juttu ja tavallaan oisin helpottunut, että epämääräinen säätö päättyy, mutta oon aika tunteellinen asioista joten kumminkin murtuisin vähän. Ja kun en halua, että se luulee, että olen aivan rikki sen takia, haluun kumminkin jättää sen kuvan, että ei mun elämä siihen kaadu. Mitä ajattelette, että tuollaiseen kannattaa sanoa? Onko teillä ollut vastaavaa tilannetta :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluaisitko sinä siitä jotain enemmänkin?

Vierailija
2/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on ilmennyt jokin sukupuolitauti ja luulee tartuttaneen sinuun tai saaneen sinulta ja haluu kertoo sen kasvotusten ja pyytää testeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan oma itsesi. Mitä väliä.

Jos se on löytänyt uuden ja sulla on tunteita, on ok itkeä. Mies on törppö, jos ei ymmärrä.

Ja aika itserakas, jos luulee, että maailmasi siihen kaatuu. Miehiä kuule tulee ja menee.

Voi olla, ettei niitten potentiaalinen saturomanssi sekään kestä arkea. Mutta älä sä siitä huoli.

Vierailija
4/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies kasvotusten kertoo panoille että se loppuu nyt, löyty tyttis. Ottaa vaan etäisyyttä ja pitää varalla jos vaikka joskus halluis vähän vihdykettä. SP-tauti sillä on.

Vierailija
5/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mies kasvotusten kertoo panoille että se loppuu nyt, löyty tyttis. Ottaa vaan etäisyyttä ja pitää varalla jos vaikka joskus halluis vähän vihdykettä. SP-tauti sillä on.

En kyllä näin miehenä keksi miten parisuhdestatukseni kuuluisi jollekin panopuulle? Päinvastoin, kannattaa jättää takaportti raolleen, eihän sitä seurustelun alkuaikana mitään yksiavioisuutta muutenkaan kukaan edellytä.

Vierailija
6/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah :D kiitos, nyt sain uuden jännityksen aiheen. Tein kerran saman et sanoin et mulla on asiaa ja se oli ollut paniikissa että oon raskaana.

Mä kyllä huomaisin kun ollaan facebook-kavereita jos sille ilmestyis tyttöystävä. Toista säätöähän kätevästi pystyy varmaan pitään salassa aika kauankin. Mut kiitos teille, omana itsenään olo on kyllä varmaan ihan ok sekin. ap

Vierailija
7/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se haluaa tutustuttaa sinut kaveriinsa Makeen, jonka kanssa ne haluaisivat kimppakivaa?

Vierailija
8/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus näin miehenä on tulee kertomaan, että haluaisi vakavampaakin!

Muista päivittää tänne, että mitä asiaa sillä oikein oli!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi