Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko revityt farkut tulossa taas muotiin!?

Vierailija
09.03.2016 |

Näin tänään nuoren naisen jolla oli revitty farkut! Luulin että ne jäivät sinne -90 luvulle. Ei kai ne ole tulossa muotiin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että "taas" tarkoitti sitä kun ne 2-3v sitten oli tosi kova juttu.

Mutta joo, näytti olevan jokaisessa vaatekaupassa myynnissä niitä vaaleita revittyjä farkkuja.

Vierailija
2/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään ole mitään muoteja. Jokainen pukeutuu niin kuin itse tykkää, ja kaikki on sallittua. Korkeintaan teineillä on jotain tiettyjä muoteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itsehän käytän revittyjä farkkuja siksi, että tykkään niistä. Tykkään myös ehjistä, mutta yleensä farkuissani on yksityiskohtia.

Vierailija
4/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne ovat nyt jo niin passé-

Vierailija
5/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyään ole mitään muoteja. Jokainen pukeutuu niin kuin itse tykkää, ja kaikki on sallittua. Korkeintaan teineillä on jotain tiettyjä muoteja.

Tämä pätee siihen asti kunnes haluat löytää esim. mekon joka ei trendi tällä hetkellä. Lähes mahdotonta löytää joskus!

Esim. normilahkeiset farkut pari vuotta sitten, samoin terävät kärjet kengissä katosi liikkeistä täysin pari vuotta sitten. Kaikki talvitakit oli pitkiä muutaman talven. Yritäpä löytää nyt nahkatakki joka ei ole tyyliä biker...

Vierailija
6/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä olleet jo hyvän aikaa muodissa.

Vierailija
7/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itsehän käytän revittyjä farkkuja siksi, että tykkään niistä. Tykkään myös ehjistä, mutta yleensä farkuissani on yksityiskohtia.

Tulipa mieleeni tapaus, kun kuljin revityissä farkuissani vuosia sitten (voi miten rakastinkaan niitä ja rakastaisin edelleen, ihanat olivat) ja ohitseni kulki pari nuorta poikaa jotka katsoivat pitkään ja tekivät wi-wiuu -äänen.

:-)

Vierailija
8/8 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ollu muotia jo ainakin kolme vuotta ja oli myös sillon 90-luvulla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän