Jos olisi lesbo, voisitko olla "luomunaisen" kanssa?
Hypoteettinen ajatusleikki, jos olisi L-nainen ja rakastuisit kovasti ihmiseen niin olisiko sinulle kynnys jos naisella olisikin luomua esim. kainalot ja alapää? Siis en tarkoita mitään sänkeä vaan ihan luomu. Mitä ajatuksia herättää se, että naiset värkkää toistensa alapäissä jossa karvoitusta kuin sademetsässä puita?
Kommentit (27)
Naisen kanssa naimissa oleva nainen täällä. Suhteen alussa kumpikin häveliäänä vahaili ja siisti tunnollisesti bikinirajojaan. Edelleen pidetään paikat siistinä, mutta ei kumpikaan halua harrastaa seksiä lapselta näyttävän kumppanin kanssa. Olemme kuitenkin ilmeisesti sen verran patriarkaalisten vaatimusten aivopesemiä, että ainakin kesäaikaan kainalot pysyvät suht tunnollisesti ajeltuina. :D
On se nyt ihme, jos kumppanin ihokarvat pelottavat ja inhottavat aikuista ihmistä niin kauheasti, että niiden olemassaolo olisi jokin ylivoimainen este.
Olen bi eikä karvoitus ole mikään ongelma. Olen itsekin "luomunainen".
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä en voisi? En itsekään ajele alapäätäni, sen ajelee vain nainen, jonka pitää alapäällään kutsua miehiä harrastamaan seksiä kanssaan ja ajatella, että joku tuomitsee, jos ei yritä vaikuttaa kiimaiselta.
En tiennytkään, että näin lesbona kutsun ajellulla alapäälläni miehiä harrastamaan seksiä kanssani... kiitos kun kerroit! Mitä itse aloittajan kysymykseen tulee, niin henkilökohtaisesti en voisi olla naisen kanssa, joka on kokonaan ns. luomu.
lesbo27
Olen lesbo ja voisin olla luomunaisen kanssa. Olen itsekin luomu, mutta siistin bikinirajat. Kumppani saa tehdä niin kuin itse haluaa. Itse en ajele alapään karvoja, koska ihoni ärtyy helposti. Olo on mukavampi karvojen kanssa. En ole kokenut koskaan, että karvat estäisivät mitään.
Minun ainakin on pakko siistiä, sillä karvat kasvavat muuten niin pitkiksi että ne menevät takkuun, ja siitä seuraa kaikenlaista epähygieenistä.
Mua ei luomu alapää haittaisi yhtään, mutta pitkät kainalokarvat kyllä näyttää aika hirveältä.
En. Kyllä täytyy olla tissi- ja peppuimplantit.