Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto.net, APUA kaivataan...

Vierailija
09.03.2016 |

Miten saan laitettua tekstin sekaan kuvia? Kaipailisin kipeästi apuja..kiitos

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tunnistautunut mutten saa myöskään lisättyä kuvia. On siis maksullinen toiminto. Muuttui joskus viime vuoden lopulla, kun uudistivat koko roskan.

Vierailija
22/25 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUOMIO! Kuvien lisääminen onnistuu vain Huutoplussalaisilta tai tähtimyyjiltä. Tunnistautuminen ei liity siihen. Eli ovat muuttaneet ominaisuuden maksulliseksi.

Eikö toi huuto+ ole sama kuin tunnistautuminen? Tai sitten ovat termit muuttuneet siitä, kun olen viimeksi huutista käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tunnistautuminen on kertaluonteinen juttu, plussalainen ostaa itselleen vuodeksi tai kuukaudeksi käyttöönsä ominaisuuspaketin, esim. noi kuvat ja muita vastaavia. Tähtimyyjällä on automaattisesti tuo plussa niin kauan kun pysyy tähtenä eli makselee komissiota. Kuten sanottu, pelkkää rahastusta.

Vierailija
24/25 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Tunnistautuminen on kertaluonteinen juttu, plussalainen ostaa itselleen vuodeksi tai kuukaudeksi käyttöönsä ominaisuuspaketin, esim. noi kuvat ja muita vastaavia. Tähtimyyjällä on automaattisesti tuo plussa niin kauan kun pysyy tähtenä eli makselee komissiota. Kuten sanottu, pelkkää rahastusta.

Mä olen joskus vielä huutista käyttäessäni ostanut vuodeksi sen paketin mutta muistaakseni silloin puhuttiin vain tunnistautuneista ja käyttäjänimen perässä oli peukalon kuva. Mutta en tosiaan ole aikoihin huutiksen kautta mitään myynyt, saati ostanut niin olen ihan pihalla nykyisistä käytännöistä.

Vierailija
25/25 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonet kuva-apuri (googlaa), sillä saa niitä kuvia tekstin joukkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän