Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille OK haluta jännämiestä / karskia miehekästä mies, miehelle ei ole OK haluta söpöä nuorikkoa?

Vierailija
09.03.2016 |

Naisten mielestä heille on OK haluta ja jopa vaatia itselleen mies joka on vähän jännä ja sellainen miehekäs, panomies eikä mikään kilttimies. Saisi olla 185cm ja raamikas.

Ja kun haluaa naisekseen nuoren söpöpiirteisen tyttösen amx 165cm/53kg ja iältään max 25v niin se onkin ällöä ja ihan epärealistista.

Miksi naisilla voisi olla ominaisuuslista mutta miehillä sellainen koetaan säälittävä? Miksi ihmeessä miehen _pitäisi_ kiinnostua nuorikkomaisia piirteitä menettävästä 30-50v "naisesta"? Ei se, että nainen vanhenee, rypistyy ja elähtyy, ole naisellista vaikka mitenpäin uskottelette.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien naisten marmatusta se vaan on.

Vierailija
2/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat haluta itsellesi ihan minkälaisen nuoren naisen tahansa, vaikka olisit kuinka ruma, vanha ja läski mies.

Kauniiden nuorten naisten ilahtuminen huomiostasi onkin ihan toinen juttu, koska nuoret pitävät nuorista - ja hyvännäköisistä.

Ääääääs simpl ääääääääääääääääääääs tät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska naiset ovat niitä jotka viime kädessä käyttävät parinvalinnassa valtaa. Miehistä vain ylin 10% pääsee valitsemaan useammasta naisesta.

Vierailija
4/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kirjoittama aloitus. Poistoon.

Vierailija
5/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän sitä jännämiestä tai karskia miehekästä miestä mikään laki velvoita huolimaan ketään naista.

Jännämies ottaa kenet haluaa ja saa.

Samoin naiset ottaa kenet haluavat ja saavat.

Tämä on minulle ollut täysin selvä lähes koko elämäni, miksi se ei ole ap:lle?

Jos mies saa nuoren söpön ja mitä kaikkea pitikään olla, niin ok.

Ellei saa , pitää olla ilman tai katsella niitä oman ikäisiä ja tasoisia, mikä minusta on lähtökohtaisesti järkevää.

Vierailija
6/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä jännämies väsyi jankuttamaan tuossa toisessa ketjussa. Eli tuossa: tutkitusti naiset tykkää jännämiehistä ja aloitti jo uuden ketjun. Jännämies vastaan kilttimies joka ei naisille kelpaa :( Voi luoja.

Vierailija
7/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä haluan nuoren, kauniin ja vähintään itseni mittaisen kiltin, luotettavan, hauskan ja mukavan miehen. Vanhat, rumat ja lihavat miehet kierrän kaukaa, kuten 99% nuorista naisista.

Vierailija
8/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotain pitäisi kiinnostaa mitä joku on mieltä kenen kanssa vaikka minä seurustelen. Minua ei tämän palstan tai muiden naisten mielipiteet kiinnosta paskan vertaa. Hommatkaa elämä, niin ei tarvitse täällä mussuttaa yötä päivää.

Vierailija
9/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat haluta itsellesi ihan minkälaisen nuoren naisen tahansa, vaikka olisit kuinka ruma, vanha ja läski mies.

Kauniiden nuorten naisten ilahtuminen huomiostasi onkin ihan toinen juttu, koska nuoret pitävät nuorista - ja hyvännäköisistä.

Kiitos, että annat minulle luvan haluta ihan ketä haluan. Toivoisin kuitenkin, ettet yrittäisi kertoa nuorten naisten puolesta keitä he haluavat.

"Ass simple ass that."

Vierailija
10/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän juuri haukkuvat naisia nirsoiksi vaikka naisilla on kriteerit miehille siinä missä miehillä naisille.

Vierailija
11/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tajua tätä rinnastusta. Kuka on sanonut, ettei ole ok haluta ihan mitä vaan. Haluaminen on eri asia, kuin vaatiminen. Ja haluaminen on eri asia kuin saaminen. Se on sitten niiden jännämiesten ja söpöjen nuorikkojen asia päättää haluavatko he. Nämä naiset, jotka haluavat jännämiehiä, eivät ole palstalla moukumassa, miten he vaativat jännämiehiä, vaikka jännämiehet eivät halua heitä. Siinä on se suurin ero.

Vierailija
12/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua. Jatkuvastihan täällä pilkataan naisia jostain jännämiehistä. Vertaa mielummin, onko naisilta hyväksyttävää ottaa se nuori mies?

Vierailija
13/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida tietää, mikä nuorikko on.

Vierailija
14/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, että annat minulle luvan haluta ihan ketä haluan. Toivoisin kuitenkin, ettet yrittäisi kertoa nuorten naisten puolesta keitä he haluavat.

"Ass simple ass that."

Mikä ongelma sinulla sitten on, jos nuoret naisetkin haluavat sinua? Miksi sinun pitää vaatia nuoria naisia, jos olet vakuuttunut, että sellainen helposti lähtisi matkaasi?

Vierailija
15/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu te ootte kaikki sekasin, jännämiehet sitä ja tätä. Oletteko te umpihulluja?

Vierailija
16/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ass simple ass that."

Mikä ongelma sinulla sitten on, jos nuoret naisetkin haluavat sinua? Miksi sinun pitää vaatia nuoria naisia, jos olet vakuuttunut, että sellainen helposti lähtisi matkaasi?

En ole ap, eikä minulla ole ongelmaa tämän asian suhteen. Mitä ihmettä sinä tarkoitat jälkimmäisellä kysymykselläsi? Minä "vaadin" nuoria naisia, koska olen mieltynyt heihin. "Vaatimuksellani" ei ole mitään tekemistä sen kanssa kenen uskon tai en usko lähtevän helposti matkaani.

Vierailija
17/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorikko ei ole = nuori nainen.

Vierailija
18/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ass simple ass that."

En ole ap, eikä minulla ole ongelmaa tämän asian suhteen. Mitä ihmettä sinä tarkoitat jälkimmäisellä kysymykselläsi? Minä "vaadin" nuoria naisia, koska olen mieltynyt heihin. "Vaatimuksellani" ei ole mitään tekemistä sen kanssa kenen uskon tai en usko lähtevän helposti matkaani.

Pointti on se, että kenenkään ei tarvitse vaatia yhtään mitään, jos sen saa vaatimattakin. Ap tällä palstalla julistaa vaatimuksiaan, joten olen käsittänyt, että hän ei söpöä nuorikkoaan ole vielä saanut.

Vierailija
19/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ass simple ass that."

Keneltä sinä niitä vaadit?

Vierailija
20/82 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorikko ei ole = nuori nainen.

Nuorikko ei ole nuori nainen. - oikein

Nuorikko ≠ nuori nainen. - oikein

Nuorikko ei ole = nuori nainen. - väärin