Siis mitä just tapahtui??!!
Olin äsken meidän uuden tiiminvetäjän esittelypalaverissa, niin hän käski kesken kaiken minua laittamaan minun puhelimeni pois. Minä sanoin että joo ihan just kun minulla oli yksi juttu kesken kirjoittaa. Niin sitten tämä vetäjä huusi minulle (ei taas tulee itku kun edes ajattelen asiaa!), siis huusi minulle, että voisitko nyt laittaa sen puhelimen pois, ettei sua tartte laittaa kotiin räpläämään sitä puhelinta 247. Se huusi kauhean rumasti ja rahvaanomaisesti! Pelästyin niin, että säpsähdin ja pudotin puhelimen!!! Tuli ihan kauhean paha mieli!!! Jälkeenpäin kun itkin meidän työhuoneessa ja muut assarit lohdutti minua, niin tämä nainen vaan käveli ohi ja huilkkasi moi ensi viikkoon! Tämä on ihan hirveää, että tuli tuollainen esimies! Vanha esimies oli ihana insinöörimies, mutta tämä uusi on ekonominainen ja meitä nuorempi tai samanikäinen! Miten tässä nyt käy???
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Uusu esimies tulee olemaan tyytyväinen, kun pääsee sinusta. "Ei olisi uskaltanut huutaa miehelle?"Hah. Esimiehelle on kuule ihan sama, oletko mies vai nainen.
Mistä muuten nämä huutavat esimiehet oikein tulevat. Olen ollut monessa työssä, eikä koskaan ole esimies huutanut. Outoa.
Minäkin ajattelin samaa. Itsellä on aina ollut onnea löytää sellainen työpaikka, jossa pomo, jos huomautettavaa on, on pyytänyt huoneeseensa keskustelemaan. Pyytämisenkin tehnyt huomaamattomasti, numeroa tekemättä. Mulle ei yksikään esimies ole koskaan huutanut.
AP:n juttu on selkeästi provo.
Arvaa mikä paljasti huonoksi trolliksi ennen aloituksen lukemista? Huono otsikko, liian teatraalinen "?????!!!!!???!!??!!??!!?!?!?"
Mutta yritit edes.
Nythän on niin että palavereissa ei räplätä puhelinta. Monissa työpaikoissa on sovittu yhteiset säännöt että kun ollaan palavereissa omia töitä ei tehdä läppäreillä, tableteilla eikä kännyköitä räplätä vaan keskitytään siihen palaveriin, se on työajan tehostamista ja palvereista saadaan silloin paras hyöty kun kaikki keskittyy just siihen.
Ei varmasti ole esimiehen kyse vi**umaisuudesta vaan siitä että miten työhön liittyvissä palavereissa pitää olla! Verkostoituminen yms ei liity tähän mitenkään, ne hoidetaan muulloin kuin palavereissa. Palavereiden tehottomuus on todettu käytännössä jos porukka hommaa muita asioita joten se aika mikä varataan yhteiseen asioidenkäsittelyyn niin silloin tulee keskittyä siihen.
Älypuhelimet pitäis työntää hanuriin ja sitten aktivoida värinä ja räjäyttää sen puhelimen akku. Loppuis tuokin homostelu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä nyt komppaan 0/5 arviota. Ei siis todellakaan jatkoon ja ap lopettaa sen itselleen kommetoinnin.
Samoin. Ap on varmaan sama psykopaattinarsistityyppi joka provosi kivikeskustelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä nyt komppaan 0/5 arviota. Ei siis todellakaan jatkoon ja ap lopettaa sen itselleen kommetoinnin.
Samoin. Ap on varmaan sama psykopaattinarsistityyppi joka provosi kivikeskustelun.
Sama tyyli ja muutkin merkit. Selvästi tunnistettavissa. Ap, mene pois ja hanki elämä.
Ei vittu kenkää sulle ja työtä tekevä työtön tilalle. Sun kännykkä kuuluu piiloon ja äänettömälle kuule ihan koko työpäivän ajaksi.
Miksi sulla on työpaikka, kun työt ei kiinnosta?