Siis mitä just tapahtui??!!
Olin äsken meidän uuden tiiminvetäjän esittelypalaverissa, niin hän käski kesken kaiken minua laittamaan minun puhelimeni pois. Minä sanoin että joo ihan just kun minulla oli yksi juttu kesken kirjoittaa. Niin sitten tämä vetäjä huusi minulle (ei taas tulee itku kun edes ajattelen asiaa!), siis huusi minulle, että voisitko nyt laittaa sen puhelimen pois, ettei sua tartte laittaa kotiin räpläämään sitä puhelinta 247. Se huusi kauhean rumasti ja rahvaanomaisesti! Pelästyin niin, että säpsähdin ja pudotin puhelimen!!! Tuli ihan kauhean paha mieli!!! Jälkeenpäin kun itkin meidän työhuoneessa ja muut assarit lohdutti minua, niin tämä nainen vaan käveli ohi ja huilkkasi moi ensi viikkoon! Tämä on ihan hirveää, että tuli tuollainen esimies! Vanha esimies oli ihana insinöörimies, mutta tämä uusi on ekonominainen ja meitä nuorempi tai samanikäinen! Miten tässä nyt käy???
Kommentit (48)
Sun pitää varmaan alkaa tehdä töitä työajalla. Ei ole muuta vaihtoehtoa.
Sä oot siellä vaan töissä. Älä anna ton hallita elämääsi. Nyt tiedät että sillä ei ole kaikki kohdallaan. Myötäile mutta älä nöyristele. Älä kiinnitä sen huomiota. Tottele kokouksissa ilman että mietit onko sen käskytyksessä järkeä. Jos homma alkaa karata käsistä ala etsiä vähin äänin uutta duunia.
No miksi räpläsit puhelinta??? Mikään sähköposti tuskin on niin kiireellinen ja luultavasti et hätänuneroonkaan ollut tekstaamassa.
Kyllä muakin harmittaisi, jos alaiseni olisivat noin epäkohteliaita.
Management by perkele -tiukkanuttura ei ole herännyt nykyajan verkottuneeseen, jatkuvaa yhteydenpitoa vaativaan digitaaliseen maailmaan. Ei kestä kauan esimiesasemassa.
Mitä muuten naputtelit? Jos oli työasia olisit voinut sanoa että tämä on työasia ja kysyä sopiiko että teet sen nyt loppuun. Jos se ei ollut työasia... no, oma moka.
Ja taas räpläät puhelinta!!! Muakin vituttais olla sun esimies.
Sä laitat sen puhelimen pois ja alat kunnioittaa muiden palaveriin osallistujen aikaa.
Voi spede sun tän päiväisiä sontiasi!! :))
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten naputtelit? Jos oli työasia olisit voinut sanoa että tämä on työasia ja kysyä sopiiko että teet sen nyt loppuun. Jos se ei ollut työasia... no, oma moka.
Näin.
Työasioita voi minusta hoitaa palaverienkin aikana, kunhan kuuntelee samalla. Meidän työhön kuuluu tiivis sähköpostin seuranta, toimitustyöstä kun on kyse.
Mutta silloin on aiheellista sanoa, että vastaa työsähköpostiin.
Siviilipostittelu kesken palaverin on aika epäkohteliasta kaikkia muita kohtaan. Viestii puhujalle, että evvk sun jorinoillesi...
Tietenkään kenellekään ei pitäisi esimiehen karjua, mutta jos ap kovin kylmäkiskoisesti vastasi, eikä suostunut keskeyttämään tekstailuaan, niin tiukka sanominen on paikallaan. Huuto ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on väliä? Eihän hän voinut tietää, mitä mä kirjoittelin tai katselin? Oletusarvoisesti tietenkin työasia, työajalla kun kerran ollaan. Mutta että heti oli huutamassa ja uhkaamassa potkuilla! Vanha esimies ei olisi ikinä toiminut noin! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on väliä? Eihän hän voinut tietää, mitä mä kirjoittelin tai katselin? Oletusarvoisesti tietenkin työasia, työajalla kun kerran ollaan. Mutta että heti oli huutamassa ja uhkaamassa potkuilla! Vanha esimies ei olisi ikinä toiminut noin! Ap
Kuten sanoin, huutaminen on oli väärin, mutta ehkä sinäkin vastasit aika nenäkkäästi. Joka tapauksessa totta kai sillä on väliä, mitä naputtelet. Useimmat toimistotyötä tekevät kyllä vastaavat siviilipostiinkin työpäivän aikana, joten olisi siksi ollut aiheellista kertoa, oliko kyse työpostista. Ja jos ei ollut, olisit pyytänyt anteeksi ja sulkenut kännykän heti.
12
Ap on nuori blondi. Satanen vetoa!
Kyllä mä nyt komppaan 0/5 arviota. Ei siis todellakaan jatkoon ja ap lopettaa sen itselleen kommetoinnin.
Tämä oli huonompi kuin se, missä yks vetelys ei viitti ilmoittaa, että saa palkkaa entiseltä työnantajalta, kun tartti rahaa tai sillee.
Kuka työssäkäyvä ylipäätään avautuu tiistaina keskellä päivää av-palstalla?
Tuskinpa kukaan teistäkään on oikeasti töissä jotka tätä nyt keskellä päivää luette..
0/5, ei jatkoon.