Mitä muuttaisit naisesi tai miehesi ulkonäössä jos sinulla olisi taikavoimia?
Minä muuttaisin vaimoni enemmän aasialaisen näköiseksi :)
Kommentit (25)
Ex-miehelleni tekisin palveluksen ja taikoisin hänet takaisin M-kokoiseksi, on nykyään XXL (joo, tiedän nykyisen koon mitä hänen vaatteensa ovat). Vielä jos sen taian saisi pysyväksi tilaksi ettei hän enää lihoisi niin olisi ehkä aavistuksen terveempi loppuelämä hänellä. Vaikka enemmän se korvien välinen tila tarvitsisi hänelläkin taikoja. Itselläni olisi ihan lääkäreidenkin mielestä rempattavaa mikä vaikuttaa ulkonäköönkin.
Mieheni on komea, mutta häntä häiritsee hänen kaljamahansa joka on kuin 8. kuulla raskaana olevan vatsa muuten hyvin hoikassa vartalossa ja kyllähän se minunkin silmääni miellyttäisi jos kyseinen pallo olisi poissa, joten taikoisin sen pois. Hän haluaisi myös hampaansa kuntoon ja suoraan riviin sekä pituutta lisää, mutta minua nuo hänen mielestään ongelmakohdat eivät haittaa pätkääkään ja sitähän tässä kysyttiin että minkä muutoksen minä tekisin.
En muuttaisi miehessäni mitään. On täydellinen minulle sellaisenaan.
Oikaisisin haampaat, poistaisin muutaman luomen ja hieman lihasta lisää. Eli hienosäätäisin :) Mies itsekin toivoisi, että pystyisi nämä taikomaan, niin olisi win-win. Mitään sellaista muutosta, mikä ei olisi miehen mieleen, en tekisi.
Nytkin ihan ok, mutta jos voisin tehdä taikatempun, niin kadottaisin 40 kiloa.